#1 Skrevet September 29, 2005 Lurer på å handle inn et sett med nye hjul til ener'n min... har 8x15 nå, men det er plass til 9". Må være felger som tåler at jeg koster over curbsen på rudskogen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2005 Nice einser! Like stuket med bur og banefelger. Har du behov for 9x15? Hvilke dekkstørrelse blir bra til banebruk på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2005 Nice einser! Like stuket med bur og banefelger. Har du behov for 9x15? Hvilke dekkstørrelse blir bra til banebruk på da? Behov og behov...... brett er tøfft! kan vel ha 225 tenker jeg, har 205 på 8" nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2005 http://cgi.ebay.de/bbs-dreiteilig-9x15-ET3-4-100-Opel-BMW-VW-Rennsport_W0QQitemZ8003705926QQcategoryZ28647QQrdZ1QQcmdZViewItem disse burde duge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 29, 2005 Blir nok "litt" i det breieste laget forran da innpresset er på 3!! Bak også for den del! Vil stikke ca 5 cm ut på orginale buer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 29, 2005 Behov og behov...... brett er tøfft! kan vel ha 225 tenker jeg, har 205 på 8" nå. Hvis du er ute etter et dekk som sitter bra er det få av gateslicksene som er anbefalt å ha bredere felger enn 8-15 med 225/50-15. Så vidt jeg vet er det heller ikke mulig å få tak i bredere gateslicks enn 225/50 eller 225/45-15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 29, 2005 Blir nok "litt" i det breieste laget forran da innpresset er på 3!!Bak også for den del! Vil stikke ca 5 cm ut på orginale buer Orginale buer? Hvem har det??? Har juksa litt med skjerma' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2005 Schmidt/Compomotive TH-Line. Siden du allikevel skal ha nye dekk; hvorfor ikke 14"? G60-bremsene passer (hårfint) inni mine 14" TH-Line. Ellers er jo 15" TH-Line vakkert også (og meget riktig, om du ønsker klassisk banestuk). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 30, 2005 Schmidt/Compomotive TH-Line. Siden du allikevel skal ha nye dekk; hvorfor ikke 14"? G60-bremsene passer (hårfint) inni mine 14" TH-Line. Ellers er jo 15" TH-Line vakkert også (og meget riktig, om du ønsker klassisk banestuk). Ikke stuk... Bilen er en bane bil, kjører Gatebil racingserien, og vant totalt foran Vidar Gustavesen fra Audisentrum *skryte av meg selv* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 1, 2005 ATS Cup finnes i 8x15 trur jeg - eller...(?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 1, 2005 Ikke stuk... Bilen er en bane bil, kjører Gatebil racingserien, og vant totalt foran Vidar Gustavesen fra Audisentrum *skryte av meg selv* Har fått med meg den gode nyheten; gratulerer. Jeg har stått mang en gang i depotet og latt meg imponere av hvor godt dere (du og bilen) henger med bilene i klassene over (og hvor overlegen du er i den minste klassen). Jeg mener nå at det ikke skader å tenke litt på utseende, selv på en banebil. Derfor foreslo jeg TH-Line, som både er en solid og lett felg, samt at den er tidsriktig på slike biler vi kjører:). Litt avhengig av hvilket felgsenter du velger (kan leveres med ulike former på senteret) er det plass til bra store bremser inni dem også. ATS-Cup, som Arild foreslo ovenfor, lages bl.a. i 8X15 ET 18 og i go'-dimmen 9X15. Disse er relativt billige i innkjøp også. Kan kjøpes hos Kerscher. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...