#1 Skrevet September 29, 2005 Disse søndagene(1 i månneden) er er det lokallagstreff kl 19 på Mc'n på Kvadrat. Bare stille med godt humør søndag 2 oktober søndag 6 november søndag 4 desmber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2005 Någen her på forumet som møter opp i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2005 Ja, tenkte jeg skulle møte opp for en gangs skyld hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2005 Satser på stort oppmøte som vanligt! (selv med litt regn i luften) Oppmøte det siste 1,5 årene har beynet å stablisere seg rundt en +/- 20-25 biler. Så det må vel sies å være akseptablet!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2005 Ja, tenkte jeg skulle møte opp for en gangs skyld hehe hehe Fine. Me tar jo fylle bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2005 Satser på stort oppmøte som vanligt! (selv med litt regn i luften)Oppmøte det siste 1,5 årene har beynet å stablisere seg rundt en +/- 20-25 biler. Så det må vel sies å være akseptablet!? mer enn i haugesund vertfall, så dere bør være fornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2005 Oppmøte igår begynte litt glisent, men etter en liten tur innom Mc'n så telte jeg 25 biler som var innom løpet av kvelden. Så da er det bare å sette av første søndagen i november 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 6, 2005 Kommer nok idag 6 nov med S2`en min.. har noen noe knegg til bilen ligganes så kan eg ver interesert i å kjøpe dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 6, 2005 Jeg var også innom en tur (for 1. gang) jeg kjørte den Blå touranen uten chrom på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 6, 2005 Må si at det var reletiv grei respons på oppmøte hvis man tenker på været. Telte +/- 17 biler som var innom. Det var kjekt å se nye folk som stikker innom (ikke alltid man får snakket med alle) og sett ny biler/ansikter. Det var vel et par som hadde tatt turen helt fra Egursund. Og det er jo kjekt at Lokallaget begynner å samle folk fra et større område. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 29, 2005 Det kan vel bli litt kaos der på søndag, ettersom kvadrat har søndagsåpent til 1900. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 29, 2005 Skal vel greie å overleve en søndag løpet av 12 søndager i året. Kanskje være litt obs på flere folk på Mc'n tidlig på kvelden. Eller så har det gått greit de to siste årene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 31, 2005 Vil informere at årets førstelokallagstreff er første dag på nyåret= 1 januar! vel møt etter en fin nyttårsfeireing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...