Anbefalte innlegg

Noen som vet om 10v WR blokk passer på AAN Topp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om 10v WR blokk passer på AAN Topp?

 

Sannsynligvis ikke, men du kan bygge om 10V turbo til 20V-teknikk/innsprøytning. Men da er det lurest å bruke 3B-motoren siden den har en coil. Da får du fjernet k-jet'en bl.a. Hvor mye arbeid det er vet jeg ikke....men jeg har vurdert å gjøre det selv.

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, mulig det.. husker ikke akkurat detaljene, men må gjøre noe med stempler for vil få utrolig lav komp..

flere som har satt 20V topp på 10v motor, men er nok litt mikk (som jeg ikke husker i detalj nå lenger som sagt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok! Har topp av rs2 og blokk av urquattro med balanserte råder og veiv,med smidde lavkomp.stempler og ned frest pianotråd rundt syl,får å tåle mere "trykk" så det kunne blitt moro i sammen hvis det har verdt mulig... :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er urq blokk med lavkomp stempler så er det nok bare å glemme, da må du bytte stempler (mener jeg å huske).. hvis jeg ikke tar helt feil (som jeg sikkert gjør) så havnet kompen med org stempler på 6,7:1 eller no.. rundt 7 en plass ihvertfall.. skjer jo absolutt ingen verdens ting da før du har masse trykk.. og har du enda lavere komp på stemplene enn org så kan man jo tenke seg selv..

lenkte med tanken selv en gang i tiden da jeg var i tankene om å kjøpe en grom 10V turbo motor å konvertere til 20V, men fant ut at de gromme delene i 10V motoren da var bortkastet iom at de uansett måtte byttes..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.