Anbefalte innlegg

Noe e d på tide å få litt aktivitet in her.... : smil :

 

koinna ha skrevve inn et referat fra træffæ i Namsos igår, MEN d hadd blitt kort m d oppmøte der for å sei d sånn : bh :

 

Så hvor er dere? ingen som skriver noe her inne... Jeg for min del har solgt bilen min idag, og savner den allerede, har liksom ikke sett bilen min i live, men det gjorde jeg idag da Kjell kjøpte den... fa*n da angret jeg med det samme! : bh : !!

 

Dere får bare fortsette med deres kjempeoppmøte på treffene, og skrive like mye her inne som før : bråk :

 

Menn sånn er det, da står opel vectra for tur.. TAKK FOR MEG GUTTER :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du e jo førr pyse t å ha quattro så kjøp dæ vectra du :nana:

 

men fra spøk t alvor.. vi e på et tili stadie i danning av lokallag.. dæffer må vi ikke friik ut førr at d kjæmm lite folk på møtan i bynnelsa..

 

Æ førr minnj del har ikke bil på vein, å prøve å jobb så my æ kainn førr å få audin på vein... : smil :

 

men va d dåli oppmøte? kæmm kom? referat må bi lagt ut her.. da æ trur d flæstan som villj værra aktiv i lokallaget les/skriv her på forumet... : vinke :

 

lrs bør vi aill prøv å få me fleir i klubben ætter vi e færdi me danningsfasn! kæmm som villj værra medlæm i et lokallag som ikke har fått orden på sæ! vess styre osv e fastsatt så e d litt likar.. æ like at d e vørrti fast møtedag i mndn sånn at d går an å sætt av tia t d!!! D e meget bra!!!!!!

 

ha ei go natt å ikke knus nå ruta på YES i hælga ættersom d vart jort førrie hælg :fy::rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå tror jeg du Tormod har feilet totalt ja.... Går ikke dette nei. Opel Vectra?!?!?!?!?!

 

Du får kjøpe noe lignende som bror din har... quattro

 

Men hvis du absolutt har lyst til å slite med skrOPEL så må du vel absolutt få lov til det da...

 

 

Selv har jeg hatt ivrig vervekampanje med 2 stk S-eiere i Beitstad(Steinkjer)... En med S4 Avant med nesten 400hk og en med S2 prosjekt med plan om 500hk. Pluss at vi i Nord Trøndelag har Hans Dahlback i vårt lokallag... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En med S4 Avant med nesten 400hk og en med S2 prosjekt med plan om 500hk. Pluss at vi i Nord Trøndelag har Hans Dahlback i vårt lokallag... : rock :

 

da villj æ ha sinnsyke rabatta tn dahlback! + at hainn møte opp på et møte : smil :

 

Tormod har sekkert bære d månedtlige utbruddet sett :P

Ingen fare han tuller bare..

 

OFFTOPIC... kan dere som var i siste møte legge ut referat i en ny tråd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tormod har sekkert bære d månedtlige utbruddet sett :P

Ingen fare han tuller bare..

 

 

Begynner å gå over nå.. Blir nok Audi ja : rolleyes

 

Prøver bare å lage litt liv her, sånn at vi kan prate litt sjit her inne : smil :

 

Nei, ingen fare.. Blir quattro til vinteren : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk rett og slett ikke til å komme til Namsos pga litt trangt tidsskjema.

Er som sagt i startfasen her så en må vel regne med litt sånn.

Dette er bare en tanke, og ikke et forslag, men hvis det møter opp så lite folk på treffene, er det ikke da litt ambisiøst å ta 2 treffdager i mnden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke det er så rart det ble dårlig oppmøte sist onsdag,hvis man ser på at det blant annet var RBK-kamp,som jeg regner med en del satt og kikka på.

 

Å kalle det ambisiøst å ha to treffdager,er vel litt i hardeste laget..

Jeg vil heller kalle det positivt,noen kommer sikkert til å møte opp på hvert møte,noen ikke. Har man ikke tid den første onsdagen,har man kanskje tid den neste.. Og,hvis man går glipp av det første,trenger man ikke måtte vente i en mnd for å komme seg på neste treff.. To treff i mnd er etter mitt syn midt i blinken,og jeg mener det trengs hvis vi skal greie å få noe ut av dette lokallaget.

 

Husk,alle har rett til å si sin mening,om alt som vedrører dette lokallaget,og for å få litt liv her,oppfordrer jeg dere alle til å finne på saker og ting for å øke medlemstallet. Vær frekk og frempå,verv nye folk og slikt. Hvis vi greier å bli litt folk,så blir det litt lettere å få med flere.. Når steinene begynner å rulle,så skal dere se det bli morro dette her. ;)

 

mvh Hans Strømseng

Kasserer NT-Lokallag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke det er så rart det ble dårlig oppmøte sist onsdag,hvis man ser på at det blant annet var RBK-kamp,som jeg regner med en del satt og kikka på.

 

Å kalle det ambisiøst å ha to treffdager,er vel litt i hardeste laget..

Jeg vil heller kalle det positivt,noen kommer sikkert til å møte opp på hvert møte,noen ikke. Har man ikke tid den første onsdagen,har man kanskje tid den neste.. Og,hvis man går glipp av det første,trenger man ikke måtte vente i en mnd for å komme seg på neste treff.. To treff i mnd er etter mitt syn midt i blinken,og jeg mener det trengs hvis vi skal greie å få noe ut av dette lokallaget.

 

Husk,alle har rett til å si sin mening,om alt som vedrører dette lokallaget,og for å få litt liv her,oppfordrer jeg dere alle til å finne på saker og ting for å øke medlemstallet. Vær frekk og frempå,verv nye folk og slikt. Hvis vi greier å bli litt folk,så blir det litt lettere å få med flere.. Når steinene begynner å rulle,så skal dere se det bli morro dette her. ;)

 

mvh Hans Strømseng

Kasserer NT-Lokallag..

 

 

Jeg har oppnådd det jeg ville her nå... folk er innom å ser hva som skjer her inne på NT lokkallaget :) Bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi i styret synes det er veldig dumt at det ikke ble bedre oppmøte på siste lokallagstreff og hadde egentlig planer om at vi skulle få et par styresmedlemmer ifra Namdalen slik at vi kunne få igang lokallagstreff både for Namdalen og i sør i fylket...

Vil ha neste lokallagstreff i Steinkjer onsdag 12. Oktober klokken 19:00 på Steinkjer Bowling.Stor parkeringplass og mulighet for litt sosialt samvær....

 

Off topic: Hvis noen skal ha klubbklær, så MÅ dette bestilles til meg FØR 14. Oktober hvis det er ønsket levering i slutten av oktober/start på november...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel bare å formidle budskapet om lokalmøte til alle man vet om som har vag... :)

så får man håpe at så mange som mulig møter opp....

kan jo være litt turbulent med oppmøte i begynnelsen.........!

 

Erik: så en s2 utti follafoss i går.....uten motor! kan det være den som har planer om 500hk.

ellers så må jeg prøve og få kontakt me fyren........for en s2 prat : smil :

 

offtopic:nå blir det forhåpentlig xenon på s2`n...fikk tak i et kit ifra en på forumet!

 

mvh: Bård Even Skogaker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ha neste lokallagstreff i Steinkjer onsdag 12. Oktober klokken 19:00 på Steinkjer Bowling. Stor parkeringplass og mulighet for litt sosialt samvær....

 

 

: bh : På kurs den 12'te !

 

Men du mr. Røsegg: Hva mener du med stor parkeringsplass å sosialt samvær? : klø :

 

Mulig jeg er jernevasket, men jeg tenker bare på piruetter jeg : vinke :: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Piruetter er mulig å lage her på Steinkjer,masse fine plasser for det formålet,men,dere er vel avhengig av litt fuktighet for å få skikkelig sving på sakene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Piruetter er mulig å lage her på Steinkjer,masse fine plasser for det formålet,men,dere er vel avhengig av litt fuktighet for å få skikkelig sving på sakene :P

 

Ja, eller MASSE HK!!!!! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

erik planlegger bare noen scanke-piruetter. : smil :: smil :

med s6`n... :tilber:

bli vel morro helt til onkel fæstbrems kommer... : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:o

erik planlegger bare noen scanke-piruetter. : smil :: smil :

med s6`n... :tilber:

bli vel morro helt til onkel fæstbrems kommer... : bråk :

 

Huff, ja.. Eller mr.automatkasseryker :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanken bak å bare nevne det var for å kanskje samle mange flere på 1 treff, i starten , enn å ha folk delt på 2 treff. Med tanke på at vi ikke er såå mange enda så synes jeg ikke at det er å ta hardt i Hans.

Men bevares, det var bare en tanke. Jeg forelso ingenting.

Bare lufta tanken jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For guds skyld,hehe,her er det bare å lufte tankene så mye dere vil.

Men,det blir en hard sak å skulle overbevise meg om at to treff i mnd er for mye ;) Sånn jeg ser på det er det like greit at vi får litt fortgang i dette,og arrangerer to treff i mnd. Da er vi mer tilgjengelig for de som ikke enda er medlemmer,enklere for dem å finne oss,og større sjans for at dem kommer til å finne oss.. Har hengt opp infoplakat i inngangsdøra på jobb,og den er det mange som kikker på. Nevner for alle ungdommer med VAG at vi eksisterer og at vi møtes da og da..

 

Men,dere som får det til kommer vel på neste møte nå regner jeg med? :)

 

mvh

Hans Strømseng

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: smil :: vinke : Heisann...

 

Her var det jo ett lystig lag hehe

Må si det var ett knallbra oppmøte på siste lokallagtreff.... : bråk :

Men det er vel kanskje vanskelig for enkelte og skille mellom fotball og

bil.... noe som egentlig burde være nokså enkelt!!! : rock :

Men jeg skal gjøre mitt aller beste meg og verve medlemmer så vi kan

få til noe sosialt utover vintern her i det kalde nord !!

Og for ikke og snakke om at vi skulle hatt ett QUATTRO treff i vinter på ett

islagt vann eller en åker....... :tilber:

 

HEHE ser frem til en laaang,kald og ikke minst glatt vinter!! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og for ikke og snakke om at vi skulle hatt ett QUATTRO treff i vinter på ett

islagt vann eller en åker....... :tilber:

 

HEHE ser frem til en laaang,kald og ikke minst glatt vinter!! :evil:

 

10 stemmer fra meg !! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tanken med stor parkeringsplass og sosialt samvær var da:

1. God parkeringplass for alle som evt. kommer.

2. Mulighet for fotografering av bilene.

3. Bowling/annen sosial aktivitet.

4. Mulighet for kjøp av mat/drikke.

 

Med det samme må jeg få si at vi må anskaffe oss flere frontrutestreamere. Har fått kunder i klubben utenfor lokallaget.

 

Håper så mange som mulig får til å komme på neste lokallagstreff.

+ ta med så mange som kjører VAG som dere vet om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.