#1 Skrevet September 29, 2005 Jeg skal bytte dempere foran, og trenger et spesialverktøy til dette. Jeg vet at det kan lages, og at Rodin & co selger dette verktøyet (løser festeskruen på støtdemperen ovenfra). Men kanskje noen her i Trondheim har et liggende som jeg kan leie en dag eller to ... skal få godt betalt. MEN det haster litt. Ta kontakt om du kan hjelpe meg! Bil: Audi S4 `93 (ikke ufobremser) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2005 Du tenker på den koppen med to hakk som går nedi mutteren på støtdemperen? I tilfellet så selger Biltema disse for slikk og ingenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 29, 2005 Noen som har erfaring med dette verktøyet fra Biltema? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2005 Noen som har erfaring med dette verktøyet fra Biltema? Funker helt greit, mer enn bra nok... Koster rundt en hundrings... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 30, 2005 Det passer ikke, kjøpte begge to de hadde og ingen passet. Har 93 modell s4 uten ufo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 30, 2005 Luft muttertrekker gjør vel jobben der..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 30, 2005 Luft muttertrekker gjør vel jobben der..... Muttertrekker hjelper meg ikke. Hva skal jeg med den?Den ville bare gjort ugang! Løsningen var å snakke litt rolig til gutta på ES Tuning. Problemet er løst, takk for at dere forsøkte å hjelpe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2005 Sorry, var litt for kjapp her og leste ikke godt nok....... Bra det ble fikset da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...