Anbefalte innlegg

Hei.. Har akkurat montert rs4 styling på audi'n min.. men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal feste gitteret enda..?

 

Derfor lurte jeg på om det var noen som hadde noe forslag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lim med Sika flex eller lignende..

Klipp til en bit gitter som er ca 2cm større i omkrets og brett det rundt kanten på fangeren.Ta så sika rundt kanten på fangeren og legg gitteret oppå,legg så noe tungt over slik at det ligger i press til det tørker.Ta gjerne å stryk sika `en over gitteret der du har limet for å få best heft.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde rs4 front...

Jeg tok å formet nettingen (la en kant på innsiden,5-8cm) så tok jeg bare å brukte limpistol (denne tørker jo veldig fort slik at en får nettingen på rett plass)..

Så kjøpte jeg et eller annet superstoff på en maler butikk (brukte ganske mye av denne.. den hadde tørketid på ca 1 døgn)

Da ble nettingen perfekt uten at en kunne se noe fra utsiden....

 

Har desverre ikke bilde av det her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.. Har akkurat montert rs4 styling på audi'n min.. men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal feste gitteret enda..?

 

Derfor lurte jeg på om det var noen som hadde noe forslag

 

En mulighet er å bygge opp noen flater utenfor hullet på baksiden av fangeren med sparkel, så legger du gitteret oppå og bruker mer sparkel for å feste gitteret mot flatene du har laget. Litt jalla løsning, men funker ok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikaflex som er tingen, sterkt som fy ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte "Kleb og tett" på min gamle fanger. Litt sølete å jobbe med,men sitter som pokker!! Tar litt tid å tørke da.. Wurth selger dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.. Har akkurat montert rs4 styling på audi'n min.. men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal feste gitteret enda..?

 

Derfor lurte jeg på om det var noen som hadde noe forslag

SKYLL BRETT STAPP :P

 

neida..ta av fangeren

legg nettingen på hullet

brett en kant

klin på med en masse sikaflex eller lignende guffe

lafangeren ligge i fred en dags tid

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SKYLL BRETT STAPP :P

 

neida..ta av fangeren

legg nettingen på hullet

brett en kant

klin på med en masse sikaflex eller lignende guffe

lafangeren ligge i fred en dags tid

 

Hehehe. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lim med Sika flex eller lignende..

Klipp til en bit gitter som er ca 2cm større i omkrets og brett det rundt kanten på fangeren.Ta så sika rundt kanten på fangeren og legg gitteret oppå,legg så noe tungt over slik at det ligger i press til det tørker.Ta gjerne å stryk sika `en over gitteret der du har limet for å få best heft.

 

 

Denne metoden fungerer iallefall ypperlig.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne metoden fungerer iallefall ypperlig.. :)

 

Og hvis du ikke har tid å vente på at sikaen tørker kan du feste de med smeltelimpistol først slik at de henger, og så ha på sikaflex etterpå. Perfekt om du er like tålmodig som meg og bare MÅ montere med en gang :)

 

Kun smeltelim er ikke å anbefale da dette kommer til å løsne etterhvert av vibrasjoner, kulde/is osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikaflex funker bra, men karroserilim er i samme form og er enda litt sterkere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte sikaflex på Passaten. ;) Formet gitteret som det skulle. La noe tungt over å brukte godt med sikaflex.

Funket utrolig bra!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sica er meget bra til slikt ja,men hvor får man kjøpt karosserilim?Hva er best å bruke når sideskjørtene skal på,sica el karosserilim? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sikaflex o.l. skal fungere helt fint. Sitter som juling det. Fin å lime skilter med også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sica er meget bra til slikt ja,men hvor får man kjøpt karosserilim?Hva er best å bruke når sideskjørtene skal på,sica el karosserilim? : klø :

 

Jeg brukte sikafelx her oxo. Ingen skruer eller noe. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.