#1 Skrevet September 29, 2005 Trenger disse målene for å sende til Compomotive! Noen som har dem? BRAKE SPEC SHEET.BMP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 29, 2005 Hvis det er det Brembo 305x28 kittet du snakker om så fant jeg svar på "en" av dem ihvertfall... A (klaring til kalipperen) er 38 mm. Denne tråden har du kanskje sett tidligere? Der står det mye kjekt om hvilke felger som passer og sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2005 Jepp det er 305x28 bremboene jeg har ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2005 Sorry for the delay. I have finally received the measurements of the Brembo brakes They are as follows:- (A) 38mm (B) 99mm © 71.5mm (D) 18mm (E) 30mm I hope this makes it easier for you. Regards Du får kjøpe ting på riktig sted, så får du dette litt kjappere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2005 Tusen takk FRODE:) Nå er målene oversendt til comp så da får jeg kanskje noen hjul som passer til slutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...