Sex på fire hjul: Nuvolari blir Audi A5 Coupe

Anbefalte innlegg

TT satt på gjæring - med avhogd rompe :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: doggy :: doggy : :tilber::tilber:

Helt klart bil nr 2 i garsjen etter cab'n : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg likte den, den hadde ikke de tingene jeg ikke helt liker med TT. Også den lyden da... måtte høre et par ganger når han startet opp og kjørte avsted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber: en dag skal jeg ha en sånn... mark my words...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det med meg og nye biler......ble ikke overbegeistret, dog var det en syk motor og lyd!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å halleluja for en bil !!!!!! V10 biturbo motor med 750 nm og 600 hk : rock ::tilber: Lukter SLR killer dette nesten ;) Bra Audi har skjønt at femmern ikke er død enda. 2x5 sylindre må jo bare bli bra : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber: en dag skal jeg ha en sånn... mark my words...

Problemet er bare at da er denne bilen like kul som vi synes en 1989 Audi V8 er nå... ;) Og da er det noe annet og nyere som er drømmen : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er bare at da er denne bilen like kul som vi synes en 1989 Audi V8 er nå... ;) Og da er det noe annet og nyere som er drømmen : smil :

jeg skal huske på dette også... : gråter : det er er lov å ha et mål vet du Runar... :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidenes råeste objekt noen gang produsert på denne siden av jesus sin tid. Konseptbilen Audi Nuvolari bli til Audi A5 Coupe. Se Audis presentasjon:

http://www.eurotuning.tv/archive/index.php?action=showpic&cat=19&pic=247

V10 (bensin) med 2 turboer og 600hk... Denne kommer til å sette en ny standard i verden.

tt sedan spør du meg,men er vel ikke helt audi frelst heller da..hatt en 90 cupe og den var det mye krøll med så liker ikke audi noe særlig men har til gjengleld hatt 3 poloer som aldrig har svikta meg

POLO4LIFE : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det med meg og nye biler......ble ikke overbegeistret, dog var det en syk motor og lyd!!!!
kliss nye biler er ikke noe stas syntes jeg heller,alt er liksom fabrik lagd,tipper den bilen havner i en pris klasse på 1 mill,putter du di penga i en annen eldre bil skal man vel få til langt bedre..klart bilen var pen den,men det skulle vel bare mangle også,er jo ny :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøff bil!

Men den lignet på en SLK i rompa... og en TT i fronten...

Tror jeg må se denne litt flere ganger før jeg blir frelst. Kult brille-rom under midtkonsollen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

,tipper den bilen havner i en pris klasse på 1 mill

Du må som vanlig i bilverden gange opp anslaget med 2, kanskje 3 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kliss nye biler er ikke noe stas syntes jeg heller,alt er liksom fabrik lagd,tipper den bilen havner i en pris klasse på 1 mill,putter du di penga i en annen eldre bil skal man vel få til langt bedre..klart bilen var pen den,men det skulle vel bare mangle også,er jo ny :)

Jeg er i hvertfall ikke i tvil om hva jeg ville hatt av en super-sportsbil til 2 mill eller en 5 år gammel bil som er trimma for mer enn det bilen er verdt... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Definitivt Audi 3. råeste bil noensinne, selvfølgelig etter Sport Quattro og UrQuattro ;) Det var antydninger til 5'er-lyd i den motoren....innvendig var den jo bare helt kanon! Som de sier, en Audi TT på a8 plattform, dog 20 ganger, minst, lekrere enn TT.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tenk dere den dagen ting begynner å gå i stykker, garanti tiden er gått ut. Det blir billig det. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.