Termostatbytte på 20V 7A motor.

Anbefalte innlegg

Er dette mye arbeid? hva må man ut med?

 

Problemet er at motoren blir 70 grader når man kjører i 100km/t, og legger seg på arbeidstemp igjenn i 70km/t.

 

Så er det en lett jobb, eller er det som V6 2.8 at regreim må ut?

 

Takker for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sitter vel oppunder innsuget som på AAN går jeg ut fra, så det er bare litt knotete med plass og sånn, men ellers ok jobb. Tapp ut det du kanfra radiatoren, så blir det ikke så mye søl, jeg bruker en garasjestøv/vannsuger for å få ut resten, bytt væske samtidig, og hold deg til 'original' termostat..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sitter vel oppunder innsuget som på AAN går jeg ut fra, så det er bare litt knotete med plass og sånn, men ellers ok jobb. Tapp ut det du kanfra radiatoren, så blir det ikke så mye søl, jeg bruker en garasjestøv/vannsuger for å få ut resten, bytt væske samtidig, og hold deg til 'original' termostat..

Sjekk termostathuset før montering.

Problemer med at de sprekker...(det er det lokket du skrur av med slange stuss på). :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sitter vel oppunder innsuget som på AAN går jeg ut fra, så det er bare litt knotete med plass og sånn, men ellers ok jobb. Tapp ut det du kanfra radiatoren, så blir det ikke så mye søl, jeg bruker en garasjestøv/vannsuger for å få ut resten, bytt væske samtidig, og hold deg til 'original' termostat..

 

 

Ok. Da regner jeg med at jeg klarer dette sjøl:) takk skal dere ha!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.