#1 Skrevet September 30, 2005 Hva sitter bak høyre forskjerm (innerskjerm av plastikk), ser ut som noe med bensin? Går to slanger inn og en ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2005 Kullfilteret, så vidt jeg husker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2005 Kullfilteret, så vidt jeg husker.. Helt riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2005 Hva er så funksjonen til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2005 Hva er så funksjonen til dette? Tror det har med no med lufting til tanken å gjøre Satt fra meg en tang på den ene slangen en gang å da ble det vakum i tanken Har ikke noe lurt svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2005 har hull på den tanken men ikke merket noe til bensindamp eller noe slikt. Kommer allikevel til å bytte den da, men hadde det vært noe jeg kunne droppet så hadde jeg jo spart de penga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...