mrkelig lyd på passat 1.9tdi 2000mod

Anbefalte innlegg

Var ute og kjøre i dag, og da fikk jeg en merkelig lyd i bilen min, var om trent som to plater som lå og skrangla mot værandre, hørtes ut som det kommer forand bilen på venstre side. synes dette er merkelig nå er det 7000km til regreim bytte så jeg er jo litt skremt da veit du, for man veit jo aldri når de ryker.

 

noen som har noen ide??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rødme fant ut hva feilen var gitt,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rødme fant ut hva feilen var gitt,

 

 

og det var???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

plastplata under bilen som blei dratt ned over, skjønte ikke en dritt jeg, hørtes ut som noe stål som som bremse kloser/ noe som var defekt gikk og slo osv, utrolig merkelig lyd, var ikke sube lyd liksom mer skrangle lyd, for den subedt nedi og opp og subet nedi og opp så det blei liksom ikke noen hjem lyd.

 

så litt flaut og ikke finne det ut med en gang men lyden var så stål aktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

plastplata under bilen som blei dratt ned over, skjønte ikke en dritt jeg, hørtes ut som noe stål som som bremse kloser/ noe som var defekt gikk og slo osv, utrolig merkelig lyd, var ikke sube lyd liksom mer skrangle lyd, for den subedt nedi og opp og subet nedi og opp så det blei liksom ikke noen hjem lyd.

 

så litt flaut og ikke finne det ut med en gang men lyden var så stål aktig.

 

 

 

hehe, hadde samme greia hos meg en gang jeg også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden jeg har jobbet hos møller i x antal år så må jeg jo si at det var pinlig at jeg brukte så lang tid før jeg fant det ut da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.