#1 Skrevet September 30, 2005 Hvor får jeg tak i slik gjennomsiktig beskyttelses folie som sitter i døråpninger etc på nye biler? Mekonomen elns? Tenkte jeg skulle klistre på litt sånn i døråpningene mine på sideskjørtene når det blir montert,vil ikke ha subbemerker på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2005 Hvor får jeg tak i slik gjennomsiktig beskyttelses folie som sitter i døråpninger etc på nye biler? Mekonomen elns? Tenkte jeg skulle klistre på litt sånn i døråpningene mine på sideskjørtene når det blir montert,vil ikke ha subbemerker på de. finner nok dette i de fleste bilrekvisita-sjapper... jeg vet at PEBE produserer en fin slik folie... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2005 finner nok dette i de fleste bilrekvisita-sjapper... jeg vet at PEBE produserer en fin slik folie... Ok,vil ha en som er litt tykk og ikke detter av med en gang i hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2005 Jeg kjøpte en slik rull på Torshov eller Bilxtra for ett års tid siden. Den var lagd av 3M. Den sitter godt den, tror det er samme type som brukes originalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2005 trenger ikke betale dyredommer hos bil xtra etc. gå til din lokale skilt & dekor forhandler, de har lamineringsfolie på rull som du får på mål, viss du vil ha det skikkelig så monterer de også dette for deg. Jeg monterer ofte dette på Taxier, da på taket under skiltet, i dørkarmene, og i bagasjeluka på fangeren for å unngå koffert slitasje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2005 3m brukes også på fremkanten av flyvinger, beskytter mot slitasje fra støv som sandblåser i høye hastigheter. Den er litt tykk, finnes iallefall i 5 og 10cm, er fleksibel og holdbar. eneste er at den gulner litt over tid. Kan være greitt med litt varmluft når den legges på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2005 Takk folkens,skal sjekke hva jeg kan få tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2005 Fått tak i noe folie? Jeg var innom et oppretterverksted her i dag og dem hadde folie til steinsprut og beskyttelse fra 3M.. er ca 10 cm bred og får den på rull.. Fikk en halvmeter så det holder i massevis til nederst på framskjermer o.l.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2005 Bilen min hadde sånn folie originalt nederst på fremre del av bakre hjulbuene, for å ta sprut fra forhjula. Står også en bit på bakerste enden av kanalskjørtet, for samme grunnen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 16, 2005 Jepp,kjøpte på Mekonomen,10cm bred og 1.30cm lang men synes den er så stiv. Bedre å varme den på sikkert. Skal legge på dette på sideskjørtene så jeg ikke subber av lakken over kanalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...