#1 Skrevet Oktober 1, 2005 er 10.000 drøy pris for porsche cup felger fra Mille Miglia? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2005 er 10.000 drøy pris for porsche cup felger fra Mille Miglia? litt dimensjoner er greit og vite vist man skal få sjekka det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2005 ups 7.5x17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2005 er 10.000 drøy pris for porsche cup felger fra Mille Miglia? disse er fra rh og er 8*17 og 9*17pris:11000 ink kuhmo dekk på 215 og 255`40`17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2005 Har noen en link til hvor de selger sånne felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2005 Har noen en link til hvor de selger sånne felger http://www.nordiskfelgimport.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2005 Får man disse felgene i mindre dimensjon enn 17"?? Hadde kanskje vært fett å hatt på Golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 2, 2005 Får man disse felgene i mindre dimensjon enn 17"??Hadde kanskje vært fett å hatt på Golfen du helt sikkert..sjekk linkn over,di er veldig hjelpsomme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 2, 2005 du helt sikkert..sjekk linkn over,di er veldig hjelpsomme Ser ut som minste dim er 17"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 2, 2005 Ser ut som minste dim er 17"... ring dem imorge så får du høre med dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 3, 2005 Får man disse i 17" med 4x100 bolt sirkel, syns de var litt tøffe på caben jeg Hva syns dere...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 3, 2005 Får man disse i 17" med 4x100 bolt sirkel, syns de var litt tøffe på caben jeg Hva syns dere...? hadde gått for hvit lakka brock b1 i 8 eller 9*17 jeg,men det er min smak DORULL FELGER FOR ALLE PENGA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 3, 2005 hadde gått for hvit lakka brock b1 i 8 eller 9*17 jeg,men det er min smak DORULL FELGER FOR ALLE PENGA da har du bomma litt med størrelsen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 3, 2005 da har du bomma litt med størrelsen;) åh?kommer dem ikke i den str? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 3, 2005 dorull vil vel si litt mindre felger vil jeg tro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 3, 2005 Får man disse felgene i mindre dimensjon enn 17"??Hadde kanskje vært fett å hatt på Golfen Nei, desverre, Turbo-cup finnes ikke i mindre enn 17, hverken i replika eller original... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 3, 2005 hadde gått for hvit lakka brock b1 i 8 eller 9*17 jeg,men det er min smak DORULL FELGER FOR ALLE PENGA Brock b1 er kule felger det, men syns de er litt oppbrukt. Mulig disse er det og men syns det blei kult jeg Finnes disse i 4x100? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 3, 2005 Får Porsche Cup I i 6 og 8-16 da, vinterfelger for 964 http://cgi.ebay.de/Porsche-964-Cup-1-Felgen-16-Zoll_W0QQitemZ8004763664QQcategoryZ65261QQrdZ1QQcmdZViewItem På Golf III cab ville jeg gått for Boxter S felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 3, 2005 men det er ikke de cup felgene han mente tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 3, 2005 Får Porsche Cup I i 6 og 8-16 da, vinterfelger for 964 http://cgi.ebay.de/Porsche-964-Cup-1-Felgen-16-Zoll_W0QQitemZ8004763664QQcategoryZ65261QQrdZ1QQcmdZViewItem På Golf III cab ville jeg gått for Boxter S felger Syns det blei kult med disse felgene jeg, men får se. Boxter S felger.Er det de felgene som ligger på linken din eller? Flere felg tips kan legges inn på denne trådenhttp://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=34894 evnt. moddes på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 3, 2005 dorull vil vel si litt mindre felger vil jeg tro.. yepp, helt riktig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 4, 2005 Boxter felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 4, 2005 http://eiker.com/Default.asp?ItemID=1085 ,her har du dem også, ikke så dyre egentli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 4, 2005 dorull vil vel si litt mindre felger vil jeg tro..nei ikke nødvendigvis..brede dype felger er dorull felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 4, 2005 nei ikke nødvendigvis..brede dype felger er dorull felger Normal definisjon på "dorull felger" er små og breie felger, typisk i dim 8x13 eller 8x14. Har ALDRI tidligere hørt noen bruke dette begrepet på 17" felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...