#26 Skrevet Oktober 4, 2005 Normal definisjon på "dorull felger" er små og breie felger, typisk i dim 8x13 eller 8x14. Har ALDRI tidligere hørt noen bruke dette begrepet på 17" felger ikke jeg heller.. men porsche felger på golf er porr.. spørs såklart hvilket porche felger da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 4, 2005 Boxter felger De ser dyre ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 5, 2005 Jeg kjøpte strøkne rs-2 replika (porsche cup uten "vri") 17" 5X112 -4 stk for 1000 kr... Kjøpte på finn.no, var sikker på at jeg var blitt lurt, at det kom nå vedkubber.. Men neida, flotte felger kom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 5, 2005 Jeg kjøpte strøkne rs-2 replika (porsche cup uten "vri") 17" 5X112-4 stk for 1000 kr... Kjøpte på finn.no, var sikker på at jeg var blitt lurt, at det kom nå vedkubber.. Men neida, flotte felger kom. Ok, tenkte på det at felga på bildet er chromma jeg. Ingen på forumet som skal selge sånne felger a??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...