#1 Skrevet Oktober 1, 2005 Var ute å kjørte meg en tur i går og plutselig begynte tomgangen å komme helt opp i 1500 ond/min. prøvde og skru inn tomgangsskruen, og når jeg skrudde den helt inn gikk den ned i 1200 ond/min. Men etter kort tid gikk den opp til 1500 igjen. Prøvde å ta ut tomgangsstabilisatoren og renset den med litt bensin. da gikk den ned til 1000 omd, men gikk opp igjen til 1500 ganske fort. Noen som vet hva som kan være problemet? Tenkte jeg skulle skjekke om spjeldet eller noe nede i luftfilterboken som noe hadde låst seg der, men kom gjerne med andre forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2005 Ingen som har forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2005 Êr det gti 16v eller en annen motor...?? Tenkte å foreslå autumat-choken men ikke hvis det er 16v da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2005 Êr det gti 16v eller en annen motor...?? Tenkte å foreslå autumat-choken men ikke hvis det er 16v da... Det er på en 16v ja. hvordan fungerer choken på en 16v da? Har sjekket både luftifilterboks og spjeld uten å finne noe som kan være årsaken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2005 Fant ut at tomgangsstabilisatoren ikke fungerte lengre. Hva koster det forn ny sånn evn. brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 2, 2005 Ca 1600,- for en ny på mekonomen. Kar liggende en til en KR motor, men er ikke 100% sikker på om den er i orden. De fleste høggere har vel noe sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 2, 2005 Ca 1600,- for en ny på mekonomen. Kar liggende en til en KR motor, men er ikke 100% sikker på om den er i orden.De fleste høggere har vel noe sånt. OK. er ikke en eneste 16v på noen høggere på 100 mils omkrets av meg iallefall. Skal vel alltids greie å finne meg en brukt en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2005 OK. er ikke en eneste 16v på noen høggere på 100 mils omkrets av meg iallefall. Skal vel alltids greie å finne meg en brukt en. kan være like greit å kjøpe en ny en. så er du sikker på at den faktisk fungerer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 3, 2005 Kan vel lønne seg å sjekke med NBS på Liertoppen, eller søke på bruktbildeler.com eller hva de nå heter igjen for deler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 3, 2005 Kan det være at det bare en den knappen på gassspjeldet som er ødelagt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 3, 2005 Hmmm...?? Knappen...?? Du har ikke noe bilde av dette da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 3, 2005 Mener vel den "tomgangs-bryteren"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 3, 2005 Mener vel den "tomgangs-bryteren"? Jepp. har ikke fått mulighet til å ta bilde, men regner med at de som kan hjelpe meg vet hvilke deler jeg snakker om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...