Ta av sideskjørt/"sidepølse" på 96 A4

Anbefalte innlegg

Hvordan er "sidepølsa" (plasttingen under dørene, fra hjulbue til hjulbue på 95/96 modeller) festa? Er det bare klips, og kanskje de to skruene bak dekselet ved baksjermen?

 

Kan være greit å få noen tips om hvor den i tilfelle er klipsa, før jeg begynner å røske, skal tross alt ha den på igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de 2 skruene bak og så er det limt med dobbelside teip resten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok de av for å montere sideskjørt. Brukte glovarmt vann i store mengder for å løsne på den dobbelsidige tapen. Du må antakelig bruke x2 med vann fordi den kromlista som lå på min list blei bøud under operasjonen. Var vanskelig å bøye den tilbake...

ferdigstyla 012.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok de av for å montere sideskjørt. Brukte glovarmt vann i store mengder for å løsne på den dobbelsidige tapen. Du må antakelig bruke x2 med vann fordi den kromlista som lå på min list blei bøud under operasjonen. Var vanskelig å bøye den tilbake...

 

MÅ man ta av innstigningslistene når man skal mont sideskjørt? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.