#1 Skrevet Oktober 2, 2005 Heisann, Drev og gjorde meg litt kjent inne i motorrommet da jeg plutselig la merke til løs ledning/plugg, fant fort ut at denne var 1 av 4 stk som går inn i selve motorblokka. Er dette glødepluggen? Og vil det eventuelt ha noe å si om jeg har kjørt rundt i ca 3 måneder uten at den har vært plugget i? prøvde å legge inn bilde men fikk det ikke til :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2005 Det kan høres ut som en ledning til glødepluggen slik du beskriver det ja. Det har ingenting å si, annet enn at bilen vil bli mere tungstartet ettersom det blir kaldere i været. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2005 Det kan høres ut som en ledning til glødepluggen slik du beskriver det ja. Det har ingenting å si, annet enn at bilen vil bli mere tungstartet ettersom det blir kaldere i været. Takker og bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...