Anbefalte innlegg

Legger ut ett bilde av den nye streamer'n min! : rock :

 

Hva syns dere???

bilde1.JPG

bilde2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NAISE ;)

 

pen den der ja, akkurat passe stor etter min mening.. kanskje du til og med slipper å få problem med "onkel blå" med den der.. hvor mye måtte du gi for den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra det der Christian : ja :

 

Den kledde ruten bra med tanke på at den ikke er noe større enn det sorte feltet som er rundt glasset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NAISE ;)

 

pen den der ja, akkurat passe stor etter min mening.. kanskje du til og med slipper å få problem med "onkel blå" med den der.. hvor mye måtte du gi for den.

 

Heisann...

Jeg bestilte den gjennom N-T lokallag og den kostet 200kr. (litt i lokallag kassa inkl. i prisen :)

 

Den ble kjempe bra syns jeg oxo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NAISE ;)

 

pen den der ja, akkurat passe stor etter min mening.. kanskje du til og med slipper å få problem med "onkel blå" med den der.. hvor mye måtte du gi for den.

samme om onkel blå stusser på det vel,da tar du den av og setter på en ny en igjen,viktig og skygge for sola vettu ;)

desuten går den ikke lenger ned en det solskjermen gjør så hva er problemet

DSC001081.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott det der Christian, men lurer på en ting.. Ser du har fått den montert "beint" over ruta, men på bilen som er avbildet HER er den "buet".. Dette har jo selvsagt med buen på ruten å gjøre, men hvordan fikk du din så fint montert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme om onkel blå stusser på det vel,da tar du den av og setter på en ny en igjen,viktig og skygge for sola vettu ;)

desuten går den ikke lenger ned en det solskjermen gjør så hva er problemet

 

gidder ikke å ta en ny runde på den diskusjonen.. men om du bor i Ålesund, så er det ikke SÅ enkelt.. da blir du stoppet før du kjører ut av innkjørselen, drap og streamer har omtrent samma prioritet her i byen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme om onkel blå stusser på det vel,da tar du den av og setter på en ny en igjen,viktig og skygge for sola vettu ;)

desuten går den ikke lenger ned en det solskjermen gjør så hva er problemet

 

Slike streamere er så stygge at jeg får kaldgufs på ryggen..

(Refererer til bildet William Iversen la ut.. )

 

Er det flere som vil ha en slik streamer som Christian har,så produserer vi opp flere ved ønske..

 

Hans Strømseng

Kasserer NT-lokallag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott det der Christian, men lurer på en ting.. Ser du har fått den montert "beint" over ruta, men på bilen som er avbildet HER er den "buet".. Dette har jo selvsagt med buen på ruten å gjøre, men hvordan fikk du din så fint montert?

 

Uten at jeg har bilder som bevis for hånden så er min (kjøpt på samme plass) kuttet opp i biter på 2-3 bokstaver hver, og målt opp før montering. Sånn at streamer'n følger ruta perfekt, sånn som på bildet til Christian. Det var egentlig ikke vanskelig i det hele tatt. Og jeg er kjent for å ha 12 tommeltotter når det kommer til sånne ting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om flere kunne lagt ut bilder etter montering, slik at vi andre kan få se også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten at jeg har bilder som bevis for hånden så er min (kjøpt på samme plass) kuttet opp i biter på 2-3 bokstaver hver, og målt opp før montering. Sånn at streamer'n følger ruta perfekt, sånn som på bildet til Christian. Det var egentlig ikke vanskelig i det hele tatt. Og jeg er kjent for å ha 12 tommeltotter når det kommer til sånne ting.

 

:rolleye: Jepps det stemmer det, jeg klippet opp mellom hver bokstav jeg så det kun hang sammen øverst,så klistret jeg det på. gikk veldig bra, jeg syns vertfall det ble pent. :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint om flere kunne lagt ut bilder etter montering, slik at vi andre kan få se også

 

Synes å huske det var en tråd om dette ja... ;)

 

Nå tror (håper) jeg våren har kommet, og da ble det montering :)

 

Bomma med ca 5mm på høyda fra side til side, men det synes ikke så godt...

 

DSC00928.sized.jpg

 

DSC00933.sized.jpg

 

DSC00934.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fremdeles mulig å skaffe seg en sånn streamer?

Skal til steinkjær i helga i konfirmasjon og kunne tenkt meg en sånn en til å ta med på retur!!(hvis dere rekker å produsere den da) :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er interresert eg og. Send pm vist streemer enda er å oppdrive. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en PM gutter ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var streamer ankommet.. :D

Nå venter man bare på tiden til å montere den.. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.