Anbefalte innlegg

jeg leter litt etter en hjulbue valse men finner ikke...

 

grunnen til at jeg leter er at jeg å en jeg jobber sammen med tenkte vi skulle kjøpe en. han driver å pusser opp en gammel karmanghia (vet ikke om jeg skrev rett men) å jeg har et einser prosjekt.. er det noen som vet hvor jeg kan finne en slik valse?

 

på forhånd takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker og bokker... litt i dyreste laget så det blir vell til at skateboardet mangler et hjul men d trenger jeg ikke lenger pga einser'n går:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en jeg lagde... Funkerer helt ypperlig.. :)

DSC02586 vals 3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller du kan leie mi! :) send pm! holder til over fjellet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en jeg lagde... Funkerer helt ypperlig.. :)

Kunne kanskje valsa mine du da : vinke :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne kanskje valsa mine du da : vinke :: smil :

Nja.. Du kan jo valse selv da.. Tør nesten ikke ta på meg noe valsing for folk når jeg kun har valsa min... ;) Må borre opp til 4*100 og kanskje 5*100 på navfeste på den også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt min i tyskland. Er nok greiest å kjøpe den fra der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja.. Du kan jo valse selv da.. Tør nesten ikke ta på meg noe valsing for folk når jeg kun har valsa min... ;) Må borre opp til 4*100 og kanskje 5*100 på navfeste på den også...

Åssen gikk det på dine a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen gikk det på dine a?

 

 

Gikk bra på min.. Lakken sprakk litt for jeg valset ganske mye så har pussa ned å lakka.. Må bare få levert den til skikkelig lakkering en gang i tia... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk bra på min.. Lakken sprakk litt for jeg valset ganske mye så har pussa ned å lakka.. Må bare få levert den til skikkelig lakkering en gang i tia... :rolleye:

Trenger egentlig bare og valse inn den kanten som stikker ut jeg, ikke strekke skjermene. Har ikke så breie felger enda jeg veit du. (ikke på den bilen i allefall) : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger egentlig bare og valse inn den kanten som stikker ut jeg, ikke strekke skjermene. Har ikke så breie felger enda jeg veit du. (ikke på den bilen i allefall) : smil :

Oki.. Skal brette inn den kanten på en golf 3 til en på jobben når jeg får tid nå.. Må bare bygge om til 4*100 boltsirkel på valsa oxo... Breie felger må man jo ha... :tilber::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki.. Skal brette inn den kanten på en golf 3 til en på jobben når jeg får tid nå.. Må bare bygge om til 4*100 boltsirkel på valsa oxo... Breie felger må man jo ha... :tilber::)

Si i fra åssen det går med den da, hvis det går brukbart tar du kanske mine og :confused:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si i fra åssen det går med den da, hvis det går brukbart tar du kanske mine og :confused:: smil :

 

 

Ja det er mulig det... Prøve å få valset hans i løpet av et par uker eller noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er mulig det... Prøve å få valset hans i løpet av et par uker eller noe...

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg leter litt etter en hjulbue valse men finner ikke...

 

grunnen til at jeg leter er at jeg å en jeg jobber sammen med tenkte vi skulle kjøpe en. han driver å pusser opp en gammel karmanghia (vet ikke om jeg skrev rett men) å jeg har et einser prosjekt.. er det noen som vet hvor jeg kan finne en slik valse?

 

på forhånd takk:)

 

 

Jeg har ei valse tilsalgs rullet(ødlagt :o ) ut kun to hjulbuer. selges pga at dette er noe jeg ikke mestrer.kan sikkert sende bilde på mms

 

selges 2000kr pluss frakt sms/ring 47267065

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du valsa enda???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du valsa enda???

 

Den er solgt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.