#1 Skrevet Oktober 2, 2005 Eg var så uheldig i dag å kant kjøre ein felg. Det blei et par dype sår i felgen. Så det eg lurer på er om det er mulig å fikse det? Eller må eg kjøpe ein ny felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2005 heisann! Det er mulig å fikse det vil jeg tro. Er vell best å la ett Dekk firma eller noen som retter opp felger igjen kikke på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2005 heisann! Det er mulig å fikse det vil jeg tro. Er vell best å la ett Dekk firma eller noen som retter opp felger igjen kikke på det. Er det nokon som veit om et slikt firma i Bergen/Haugesund? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2005 Hvilke felg merke og type har du? Slike jeg har lagt ved bilde av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 17, 2005 Hvilke felg merke og type har du? Slike jeg har lagt ved bilde av? Ja stemme da. Er berre to litt store hakk i felgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...