#1 Skrevet Oktober 3, 2005 Vi gjentar suksessen fra i år (Håper vi) og arrangerer treff også i 2006 ! Treffsted og overnattingsplass blir sannsynligvis samme som sist... mer info kommer senere ! Mvh. Valdres Lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2005 I'll be there! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2005 Kan ikke dessverre... Motorfestivalen 2006 kræsjer gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2005 I'll be there... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2005 Hadeland kommer! I år stiller vi uten brannslokningsapparat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2005 må vell dukke opp jeg også enten med passelaten eller s2n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg kommer, regner med det blir flere fra Mjøsa også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 3, 2005 Jeg kommer! Kan ikke la være etter den knallsuksessen som treffet var i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 3, 2005 Trønderbataljonen kommer selvfølgelig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 3, 2005 Trønderbataljonen kommer selvfølgelig... oslobataljonen kommer også... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 8, 2005 Jan Brede; vi får vel prøve å få til noe mer sosialt samvær denne helgen enn det var i år, var jo sosialt, men noe skikkelig party, bare for oss vag gutta/jentene ble det jo ikke? Pluss at kassereren i lokallaget fyller jo 18 den 29.4, så derfor synes jeg alle bør komme for å grattulere han;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 20, 2005 Her er link til bilder av treffet vi hadde i år.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=24861&highlight=mai+treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 20, 2005 jeg kommer... ENDRE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 20, 2005 Viss bil, og lykken vil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 21, 2005 I´ll be there. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 21, 2005 Dukker sikkert opp jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 21, 2005 Jeg kommer, regner med det blir flere fra Mjøsa også. Satser på at jeg kommer fra Mjøsa dersom bil og slikt vil det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 21, 2005 Satser på at jeg kommer fra Mjøsa dersom bil og slikt vil det.. Felles kjøring må vel kunne ordnes.... J havna hvertfall i ei kolonne fra hadeland da jeg reiste dit i fjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 21, 2005 Felles kjøring må vel kunne ordnes.... J havna hvertfall i ei kolonne fra hadeland da jeg reiste dit i fjor. Blir nok noen til sommeren igjen å. Kjempetreff så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 21, 2005 Flott at så mange viser interesse til at de vil komme Da blir vi inspirert til å gjøre nok et kanon treff. Får håpe været er på topp, for at vi alle skal få nok et fantastisk oppmøte og et hyggelig treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 21, 2005 Gleder meg som en gris jeg;) Bare husk at jeg skal ha premie i år;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 21, 2005 Gleder meg som en gris jeg;) Bare husk at jeg skal ha premie i år;) Du har vel bra tilgang på premier du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 21, 2005 Kommer nok en gjeng fra Bergen og skal du se. Eg stiller på Valdres 2006! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 21, 2005 Du har vel bra tilgang på premier du? Joda, forsåvidt. Skal jeg stå for innskaffelsen av dette i år å? anyway. men om du hadde lagt igjen så mange timer i garasjen på bilen som det jeg begynner å ha gjort nå ville du også ha villet vinne premie;) Hehe;) men satser på et like bra treff i år, med enda bedre oppmøte;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 13, 2006 Joda, forsåvidt. Skal jeg stå for innskaffelsen av dette i år å? anyway. men om du hadde lagt igjen så mange timer i garasjen på bilen som det jeg begynner å ha gjort nå ville du også ha villet vinne premie;) Hehe;) men satser på et like bra treff i år, med enda bedre oppmøte;) Vi satser vel på minst 100 utstilte biler i år!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...