#26 Skrevet Januar 13, 2006 100? vi satser på 120, og blir skuffa på mindre enn 100:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 14, 2006 ska prøve og komme med passaten i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 18, 2006 Har eg bilen ferdig til da så kommer eg Rekner med at den blir klar.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 18, 2006 Deadline for einzer-cab'en er til dette treffet Men om vi rekker deadline er en annen side av samme sak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 22, 2006 Og jeg kommer med nytrimmet bil;)...om Vællers gutta holder det dem lover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 23, 2006 Jeg kommer om Einseren er klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Januar 23, 2006 eg kjem om bilen er ferdig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Januar 23, 2006 eg kjem om bilen er ferdig.... Ser lovende ut nå Roar (Har dyyyyp medfølelse med deg....) JAn Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Januar 23, 2006 Ser lovende ut nå Roar (Har dyyyyp medfølelse med deg....) JAn Brede Takk... Eg kjæm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 23, 2006 Kommer!! Må gjenta suksessen i fjor! Håper bare ikke jeg ser igjen han med armen i fatle fra Fagernes sentrum i fjor...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 23, 2006 Får vel slenge seg med og håpe at veiene er litt bedre enn i fjor (iallefall lov å håpe..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 26, 2006 I`m on! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 1, 2006 Ser ut til at jeg dukker opp på ditta treffet her forhåpentligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 1, 2006 Kommer!!Må gjenta suksessen i fjor! Håper bare ikke jeg ser igjen han med armen i fatle fra Fagernes sentrum i fjor...... Hehehe Du sern kanskje igjen, men nå harn ikke fatle lenger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 3, 2006 Jeg er bankers! Be there or be firkant..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 3, 2006 Hehehe Du sern kanskje igjen, men nå harn ikke fatle lenger:) Revansje i år da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 3, 2006 Jeg kommer om det blir treff, var knallgøy i fjor Og i år kommer jeg med 4syl og ikke 2 syl motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 3, 2006 Jeg kommer om det blir treff, var knallgøy i fjor Og i år kommer jeg med 4syl og ikke 2 syl motor Flott! Det blir helt sikkert treff, men vi avventer svar på eier av utstillingsplassen om vi kan være der i år også. Hvis det er greit for dem, regner jeg med at det blir på samme camping som ifjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 3, 2006 Er bilen ferdig, veiene bare, og jeg har fritt tar jeg turen fra TROMSØ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 3, 2006 TThomaz and his pazzi! kommer som vanlig! Gleeeeder oss allerede. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 3, 2006 Revansje i år da Tror du burde stå over:) et venlig tips liksom;) Bra med folk, forhåpentlig vis kommer jeg med 4 syl og snurre jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Februar 3, 2006 jeg stillte jo opp ifjor:) men vet ikke helt om jeg kommer i år siden jeg bare har fisepoloen min: bråk : : bråk : Men har jeg fått kjøtp meg ny bil til den tid så GJETT OM JEG KOMMER A: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Februar 4, 2006 jeg stillte jo opp ifjor:) men vet ikke helt om jeg kommer i år siden jeg bare har fisepoloen min: bråk : : bråk : Men har jeg fått kjøtp meg ny bil til den tid så GJETT OM JEG KOMMER A: vinke : Bare å kjøpe ny bil det, så slår vi følge fra hønefoss el. noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Februar 4, 2006 Satser på å stille jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Februar 4, 2006 Kommer nok,men ikke i egen bil. Blir nok ikke ferdig med 90quattron før tidligst i juli:( Uansett håper jeg det dukker opp ett par typ 85 så jeg har noe å glede meg til! Mvh. Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...