#76 Skrevet Mars 9, 2006 En tosk med armen i fatle iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mars 10, 2006 Traff du på noen lokale helter sist? jupp.., var vist ikke så populært at jeg tok med meg ei dame bak lokale... vi skulle jo bare prate litt traktor... hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mars 11, 2006 I'll be there... Er ikke du på motorfestivalen da?????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mars 11, 2006 Er ikke du på motorfestivalen da?????????? Tror han skrev det før han viste hvilken hidden motorfestivalen skulle være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mars 13, 2006 Link til ny INFO http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=48598 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mars 20, 2006 jupp.., var vist ikke så populært at jeg tok med meg ei dame bak lokale... vi skulle jo bare prate litt traktor... hehehe Ble det no på deg a? *høre med madammen* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mars 20, 2006 Ble det no på deg a? *høre med madammen* nope, men jeg prøvde iallefall...(tydeligvis ikke godt nok) valdres damer er visst noe å ta vare på, dissa oslo damene er bare ho#%&¤#"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mars 20, 2006 nope, men jeg prøvde iallefall...(tydeligvis ikke godt nok) valdres damer er visst noe å ta vare på, dissa oslo damene er bare ho#%&¤#"... Jeje, Valdres damer er bra damer!!!!! juhu.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mars 20, 2006 Jeje, Valdres damer er bra damer!!!!! juhu.... skulle bare ha fram at de ikke er horer som nesten alle du møter på fylla i Oslo, er jo ikke noe å ta vare på ei dame du får lurt første kvelden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mars 20, 2006 skulle bare ha fram at de ikke er horer som nesten alle du møter på fylla i Oslo, er jo ikke noe å ta vare på ei dame du får lurt første kvelden.. Jepp, og akkurat det kan jeg bekrefte også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mars 20, 2006 Opprinnelig skrevet av Casper Lianjupp.., var vist ikke så populært at jeg tok med meg ei dame bak lokale... vi skulle jo bare prate litt traktor... hehehe[/Quote] Ble det no på deg a? *høre med madammen* Tok Casper med seg dama di bak lokalet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mars 20, 2006 Tok Casper med seg dama di bak lokalet ? før de blei sammen da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mars 20, 2006 før de blei sammen da... det sier vel litt om casper hehe... neida, bare kødder jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mars 20, 2006 det sier vel litt om casper hehe... neida, bare kødder jeg hehe, bare mobb dem som ikke bryr seg, det er greit det.... hahaha... Mitt motto: alle damer er horer, men kun de beste tar betalt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mars 20, 2006 HÆHÆHÆ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mars 20, 2006 Du har ikke lyst til å invitere med deg en liten kar på 20 i sin lille A3 med oppover a?;p Ingen av de i min omkrets som kjører vw/audi, så hadde vært kult å fått slenge seg på en "kolone" oppover! oslobataljonen kommer også... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mars 20, 2006 Du har ikke lyst til å invitere med deg en liten kar på 20 i sin lille A3 med oppover a?;p Ingen av de i min omkrets som kjører vw/audi, så hadde vært kult å fått slenge seg på en "kolone" oppover! oslobataljonen kommer også... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mars 21, 2006 Du har ikke lyst til å invitere med deg en liten kar på 20 i sin lille A3 med oppover a?;p Ingen av de i min omkrets som kjører vw/audi, så hadde vært kult å fått slenge seg på en "kolone" oppover! Selvsagt er det bare å bli med i kolonnen. Jo flere vi er, jo bedre er det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mars 21, 2006 Hvilken vei kjører dere oppover fra Oslo? om dere kjører igjennom Hønefoss eller like ved så kunne vi slengt på en kolonne herfra også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Mars 22, 2006 Sånn vi gjorde i fjor så kjørte vi den veien i hvertfall. Det er vel greit å gjøre det i år også, så kolonnen blir enda større. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Mars 23, 2006 Høres bra ut, da kan vi herfra slå oss med dere,evnt de fra Drammen så får vi en bra størelse på kolonnen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...