Anbefalte innlegg

God dag alle audi fanatikere..

 

Jeg har vært på Norsk bildelsenter å kjøpt øyelokk til bilen idag.

Det fulgte med noe greier for å montere, kjennes ut som noen form for tjukk pasta

Er litt redd for å montere dette selv å kløne det til så det blir stygt å gris utover lyktene, å at det ikke minst skal bli skeivt..

 

Er det andre her som har montert det samme settet, å har gode erfaringer?, er fra JR design. Gi meg gjerne noen tips.

 

Og en ting til: Til den som har peiling på lakkering: hva vil det koste å lakkere to stk øyelokk m/lakk å klarlakk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God dag alle audi fanatikere..

 

Jeg har vært på Norsk bildelsenter å kjøpt øyelokk til bilen idag.

Det fulgte med noe greier for å montere, kjennes ut som noen form for tjukk pasta

Er litt redd for å montere dette selv å kløne det til så det blir stygt å gris utover lyktene, å at det ikke minst skal bli skeivt..

 

Er det andre her som har montert det samme settet, å har gode erfaringer?, er fra JR design. Gi meg gjerne noen tips.

 

Og en ting til: Til den som har peiling på lakkering: hva vil det koste å lakkere to stk øyelokk m/lakk å klarlakk..

 

Hei sann ;)

Jeg monterte mine nylakkerte øyelukk på min A4 i dag,jeg brukte ett slags lim som heter Sicaflex men du kan også bruke det som fulgte med dine øyelukk,er store muligheter for at det er akkurat det samme som jeg har brukt. ;)

Først så sender du det til lakk som koster ca 500kr totalt deretter smører du denne "guffa" på baksiden av øyelukkene åpner panseret og setter de på lyktene der de skal være,før limet tørker har du god tid til å justere øyelukkene slik du vil ha de.Når du har fått de slik du vil tar du bare å taper fast øyelukket på noen steder så de sitter helt inntil lykta på alle stedene og lar dette tørke i ca 12-24timer. Voila,ferdig! Etter 12-24timer kan du ta av tapen og nyte synet av hvor tøft det ble. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God dag alle audi fanatikere..

 

Jeg har vært på Norsk bildelsenter å kjøpt øyelokk til bilen idag.

Det fulgte med noe greier for å montere, kjennes ut som noen form for tjukk pasta

Er litt redd for å montere dette selv å kløne det til så det blir stygt å gris utover lyktene, å at det ikke minst skal bli skeivt..

 

Er det andre her som har montert det samme settet, å har gode erfaringer?, er fra JR design. Gi meg gjerne noen tips.

 

Og en ting til: Til den som har peiling på lakkering: hva vil det koste å lakkere to stk øyelokk m/lakk å klarlakk..

trenger ikke være tryllekunstner for og få på disse,bare ta deg god til,lim på øyelokka,,teip di gjærne fast i den stilling di skal være og la bilen stå en stund,,ellers så kan dem blåse av når du kjører i 170 på motorveien fra oslo til moss ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ellers så kan dem blåse av når du kjører i 170 på motorveien fra oslo til moss 

 

: rolleyes;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk, jeg skal prøve en dag denne uka, håper det går lett. Litt redd for å få dette limet på lykteglassene der det ikke skal være å så ikke få det av igjen.. : klø :

 

Skal få tatt noen nye biler når solfilm å øyelokk er på plass..

 

 

Og en ting til: hvilken mørkhets grad bruker folket på bilene side?

På Scandinavia solfilm sa de at 35/30% lysgjennom gang kunne bli fint på min bil.

Altså 35% på siderutene forran og 30% på siderutene bak samt bakruta..

4900kr for 7 ruter er ikke så gæli pris det vel?

Tar sjansen på å sette på siderutene forran også, det ser mye bedre ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Og en ting til: hvilken mørkhets grad bruker folket på bilene side?

På Scandinavia solfilm sa de at 35/30% lysgjennom gang kunne bli fint på min bil.

Altså 35% på siderutene forran og 30% på siderutene bak samt bakruta..

4900kr for 7 ruter er ikke så gæli pris det vel?

Tar sjansen på å sette på siderutene forran også, det ser mye bedre ut..

 

 

dette var rimlig, har det samme på min bil blir pent dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk, jeg skal prøve en dag denne uka, håper det går lett. Litt redd for å få dette limet på lykteglassene der det ikke skal være å så ikke få det av igjen.. : klø :

 

Hvis du er redd for limet kan du bruke dobbelsidig tape. Det sitter som bare det.

 

Men hvis du vet at du skal ha øyelokka der forever så er det medfølgende limet det beste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette var rimlig, har det samme på min bil blir pent dette
jeg ga 3000 for mine 5 på polon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.