#1 Skrevet Oktober 3, 2005 Fikk en sinnsykt bra idé da jeg var på tur hjem fra byen idag. Sist vinter da jeg var i Åre (Sverige) hadde de AUDI-ringene på isen på vannet i midten på en isbane. Grunnen til dette er bl.a at Audi er hovedsponsor til Alpint-VM 2007 (Som arrangeres i Åre). Tenkte vi i VW/Audi-CLub Norwegen kunne prøve å få til en samarbeid med VW/Audi-klubb i Jämtland for ei helg i Åre med litt koskjøring på isen i Åre. Hadde vært fint om andre lokallag kunne vise sin interesse også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2005 TIPS TIPS!!! Årets vintertreff vil bli arrangert i Funäsdalen i Sverige (Like over grensa for Røros.) Link til Vintertreffet. Link til Funäsdalen. Håper så mange som mulig har sjangsen til å bli med. Jeg har planer om å dit hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2005 har jo fått start på "kjelken" (RS90'n).. får håpe den blir ferdig og at den holder.. isåfall ER JEG MED!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2005 Har du bestilt hytte du Erik? jeg sitter å tenker på at det kanskje ikke er det smarteste da jeg ikke vet om bilen holder lurt å tenke negativt vet du.. går bestandig bra da.. INGEN flere Nord-Trøndere som tenker på vintertreffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2005 Har du bestilt hytte du Erik? jeg sitter å tenker på at det kanskje ikke er det smarteste da jeg ikke vet om bilen holder lurt å tenke negativt vet du.. går bestandig bra da.. INGEN flere Nord-Trøndere som tenker på vintertreffet? Familien min har hytte ca 4-5 mil nord for Røros. Hadde kanskje planer om å bruke den, men skal avvente å se hvor mange som har tenkt seg på vintertreffet først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2005 jeg du å masse babes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2005 Fikk en sinnsykt bra idé da jeg var på tur hjem fra byen idag.Sist vinter da jeg var i Åre (Sverige) hadde de AUDI-ringene på isen på vannet i midten på en isbane. Grunnen til dette er bl.a at Audi er hovedsponsor til Alpint-VM 2007 (Som arrangeres i Åre). Tenkte vi i VW/Audi-CLub Norwegen kunne prøve å få til en samarbeid med VW/Audi-klubb i Jämtland for ei helg i Åre med litt koskjøring på isen i Åre. Hadde vært fint om andre lokallag kunne vise sin interesse også. Høres bra ut... PS: nå har jeg og QUATTRO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 9, 2005 Me be there.............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...