Nord-Trøndelag: Vinteraktivitet

Anbefalte innlegg

Fikk en sinnsykt bra idé da jeg var på tur hjem fra byen idag.

Sist vinter da jeg var i Åre (Sverige) hadde de AUDI-ringene på isen på vannet i midten på en isbane.

Grunnen til dette er bl.a at Audi er hovedsponsor til Alpint-VM 2007 (Som arrangeres i Åre). Tenkte vi i VW/Audi-CLub Norwegen kunne prøve å få til en samarbeid med VW/Audi-klubb i Jämtland for ei helg i Åre med litt koskjøring på isen i Åre.

Hadde vært fint om andre lokallag kunne vise sin interesse også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TIPS TIPS!!!

Årets vintertreff vil bli arrangert i Funäsdalen i Sverige (Like over grensa for Røros.)

Link til Vintertreffet.

Link til Funäsdalen.

Håper så mange som mulig har sjangsen til å bli med.

Jeg har planer om å dit hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har jo fått start på "kjelken" (RS90'n).. får håpe den blir ferdig og at den holder.. isåfall : rock :: rock : ER JEG MED!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bestilt hytte du Erik? jeg sitter å tenker på at det kanskje ikke er det smarteste da jeg ikke vet om bilen holder :rolleye:

lurt å tenke negativt vet du.. går bestandig bra da.. ;)

INGEN flere Nord-Trøndere som tenker på vintertreffet? :spider:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bestilt hytte du Erik? jeg sitter å tenker på at det kanskje ikke er det smarteste da jeg ikke vet om bilen holder :rolleye:

lurt å tenke negativt vet du.. går bestandig bra da.. ;)

INGEN flere Nord-Trøndere som tenker på vintertreffet? :spider:

Familien min har hytte ca 4-5 mil nord for Røros. Hadde kanskje planer om å bruke den, men skal avvente å se hvor mange som har tenkt seg på vintertreffet først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg du å masse babes :venner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en sinnsykt bra idé da jeg var på tur hjem fra byen idag.

Sist vinter da jeg var i Åre (Sverige) hadde de AUDI-ringene på isen på vannet i midten på en isbane.

Grunnen til dette er bl.a at Audi er hovedsponsor til Alpint-VM 2007 (Som arrangeres i Åre). Tenkte vi i VW/Audi-CLub Norwegen kunne prøve å få til en samarbeid med VW/Audi-klubb i Jämtland for ei helg i Åre med litt koskjøring på isen i Åre.

Hadde vært fint om andre lokallag kunne vise sin interesse også.

Høres bra ut... PS: nå har jeg og QUATTRO :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me be there.............. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.