#1 Skrevet Oktober 3, 2005 Noen som driver på det er i lokallaget? Hva tenkt å kjøpe inn jeg å noen kompiser... å starte krig Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2005 Finnes ikke noe utstyr man kan leie da? F.eks Ålesund lokallag, sula vs. ålesund en dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2005 Finnes ikke noe utstyr man kan leie da? F.eks Ålesund lokallag, sula vs. ålesund en dag. Den kan jeg være med på Ska sta å kjøpe startpakke no snarest (venta på resten av gjengen) så slipper heldigvis å leie da.. Utleie her Men butikken er i Kr.Sund da .. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2005 Masse billig å dyrt utstyr på ebay.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2005 Finnes ikke noe utstyr man kan leie da? F.eks Ålesund lokallag, sula vs. ålesund en dag. Slettes ikke dumt,men d finnes vel paintball klubb her også som alle andre plasser? mulig det går ann å leie der? Jeg skal hvertfall kjøpe selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 26, 2005 Jaja, da har vi hatt "markørane" i ca en uke.. Dette er noe av det artigste jeg har vært borti Å ja, det kan være svært låkt av å til... hehe! Skrik ut vist det er flere her som holder på da, så kan vi lage en krig! Vi er 8 stk no som holder på! Fikk "en" fulltreffer i låret på en kar idag som måtte legge seg ned i smerte Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...