#1 Skrevet Oktober 3, 2005 Skulle ha transportert en forsterker fra oslo-sandefjord,noen som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2005 spørst på hvilket tidspunkt du må ha levert den... jeg skal nok den strekningen , men mest sansynlig ikke før om et par uker ca... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2005 Skulle ha transportert en forsterker fra oslo-sandefjord,noen som kan hjelpe meg? Jeg skal hjem til fredag, ikke noe problem å ta med seg hvis jeg får bil... Kommer litt ann på AVIS.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg skal hjem til fredag, ikke noe problem å ta med seg hvis jeg får bil... Kommer litt ann på AVIS.. skrik ut da hadde vært flottings 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2005 Skulle ha transportert en forsterker fra oslo-sandefjord,noen som kan hjelpe meg? Skal til Sandefjord tidlig mandags morgen. Kan ta den med for deg da hvis du ønsker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...