Noen som kunne hjulpet meg? (installere turteller)

Anbefalte innlegg

Heisann...Tenkte jeg skulle koble opp turteller i bilen min imorgen,da jeg ikke har dette originalt... En pluss til batteriet,to til jording,og en til coilen..Men hvor kan jeg ta strøm fra til lyset i turtelleren...? Tar jeg dette direkte fra batteriet så vil jo lyset stå på konstant..Noen som vet hvor jeg kan ta strøm fra,mulig å ta fra tenningen eller ett annet sted slik at lyset skrur seg på når jeg skrur på tenningen?

Noen som kunne hjulpet meg,hadde satt stor pris på det :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyset tar du fra instrumentlysene. Da vil lyset dimme i din nye rpm-teller også. Enklest å koble seg til ledningen enten bak speedometeret eller bak pæra til varmeapparatet, hvor det er ledninger med kabelsko (tynn høyttaler-type).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann...Tenkte jeg skulle koble opp turteller i bilen min imorgen,da jeg ikke har dette originalt... En pluss til batteriet,to til jording,og en til coilen..Men hvor kan jeg ta strøm fra til lyset i turtelleren...? Tar jeg dette direkte fra batteriet så vil jo lyset stå på konstant..Noen som vet hvor jeg kan ta strøm fra,mulig å ta fra tenningen eller ett annet sted slik at lyset skrur seg på når jeg skrur på tenningen?

Noen som kunne hjulpet meg,hadde satt stor pris på det :tilber:

Dersom du får tak i ett instrument fra G2 med turteller er det bare å plugge rett i....

(regner med det er snakk om G2 da det står i signaturen din)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å det har jeg sikkert liggendes som du kan få kjøpe, send pm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.