#1 Skrevet Oktober 3, 2005 Heisann...Tenkte jeg skulle koble opp turteller i bilen min imorgen,da jeg ikke har dette originalt... En pluss til batteriet,to til jording,og en til coilen..Men hvor kan jeg ta strøm fra til lyset i turtelleren...? Tar jeg dette direkte fra batteriet så vil jo lyset stå på konstant..Noen som vet hvor jeg kan ta strøm fra,mulig å ta fra tenningen eller ett annet sted slik at lyset skrur seg på når jeg skrur på tenningen? Noen som kunne hjulpet meg,hadde satt stor pris på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 3, 2005 Lyset tar du fra instrumentlysene. Da vil lyset dimme i din nye rpm-teller også. Enklest å koble seg til ledningen enten bak speedometeret eller bak pæra til varmeapparatet, hvor det er ledninger med kabelsko (tynn høyttaler-type). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2005 Heisann...Tenkte jeg skulle koble opp turteller i bilen min imorgen,da jeg ikke har dette originalt... En pluss til batteriet,to til jording,og en til coilen..Men hvor kan jeg ta strøm fra til lyset i turtelleren...? Tar jeg dette direkte fra batteriet så vil jo lyset stå på konstant..Noen som vet hvor jeg kan ta strøm fra,mulig å ta fra tenningen eller ett annet sted slik at lyset skrur seg på når jeg skrur på tenningen? Noen som kunne hjulpet meg,hadde satt stor pris på det Dersom du får tak i ett instrument fra G2 med turteller er det bare å plugge rett i.... (regner med det er snakk om G2 da det står i signaturen din) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2005 Å det har jeg sikkert liggendes som du kan få kjøpe, send pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...