#1 Skrevet Oktober 4, 2005 Nå har jeg endelig fått lasta ned photoshop. Men skjønte ikke en drit. Så jeg trenger litt hjelp til å sote og senke bilen. Venter på senkesett så er bare sinnsykt nysgjerrig på hvordan det blir Alle forsøk mottas med takk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2005 Sånn? Mer senk og mindre soting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2005 Er ganske enkelt bare du blir kjent med verktøyet. For å senke bilen på en lett måte. Bruk lasso tool og merk alt ovenfor hjulbuene og undersiden av bilen. Klikk deretter på move tool.. og bruk piltastene opp og ned For å gjøre vinduer mørkere bruker jeg to måter. Den enkleste: Merke vinduene med lasso tool. Gå på image - adjustments - levels: Flytt den grå pilen i midten mot venstre Måte nummer to: Klikk (ctrl + shit + n) (Du får opp et nytt layer) Klikk så på det layeret du fikk opp og bruk fargekrittet på vinduene for å gjøre dem sorte. Gå deretter på Opacity på layeret og velg en prosentskala for gjennomsiktigheten. Hvis du ikke finner ut hvor du klikker deg på et layer, gå på window - layers (f7) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2005 Fjernet side-blinklys og strekkte litt i fangeren bak...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2005 Sånn? Mer senk og mindre soting? Bra forsøk på toninga Freddy :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2005 Bra forsøk på toninga Freddy :D Ble kansje litt drøy den? Edit : Hvilken versjon av PS bruker du? Har rotet vekk min jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2005 Adobe Photoshop Version: 8.0 (8.0x118) Tror det er CS (1) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2005 Adobe Photoshop Version: 8.0 (8.0x118) Tror det er CS (1) ? Takker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2005 Kan laste ned Adobe Photoshop CS2 tryout fra http://www.adobe.com å bare finne deg en crack på nett et sted, så vips, har du fullversjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2005 Takk for bilde og takk for hjelpa! Bra jobba Kenneth Hjelper mye med senk og toning av ruter. Da er det bare å prøve seg fram på egen hånd!! Noen som vet hvor mye det koster å tone rutene? Likte den lille strekken du gjorde med bak fangern freddy. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...