Fusking etter motorvask: 2,3 20V

Anbefalte innlegg

Motoren stopper og vil ikke gå på tomgang etter motorvask. Virker som den får lik bensintilførsel hele tiden. Noen som har noen anelse på hva som er feil? :confused:

Har bare startet den en gang etter vask. Kan det hende noe fremdeles er vått og at det blir bra når den er kjørt varm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok noe som er vått ja...tipper det blir ok etter litt tørk/kjøring... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av med fordelerlokket og tørke inni lokket og rundt rotoren.. pleier å være det, iallefall hvis den fusker over hele linja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vanlig at det kommer vann ned hvor pluggene sitter. Ta av puggledningen og blås med trykk eller får det tørt på annen møte og bilen vil gå helt normalt igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt slike problemer selv etter motorvask. Til meg var det fukt i kontakten som sitter på bensinmengdefordeleren. Ikke den til kullfilteret, men den andre. tørket og blåste godt der så nle det bra.

MVH

Trond Brønstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ei flaske kondensfjerner som jeg sprayer på og inni tenningsdelene etter motorvask. Lar den stå i noen minutter eller en halvtime og motoren går som ei klokke, som alltid :)

mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ikke håp her.. Bilen fusker ikke,men vil ganske enkelt ikke gå på tomgang. Dør ut.. Må gi gass for og holde den i gang. Vanlig kjøring går fint,men ved gassoppslipp dør den bort.. HJva kan dette være?!?! : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.