#51 Skrevet Januar 11, 2007 ja noen fremgang?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 12, 2007 Jeg sjekket for et par måneder siden, da fikk jeg kontakt. Kan være vanskelig noen gang, men hvorfor drar der ikke igang et gruppekjøp og ser hvor mange dere skal ha? mvh, J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 12, 2007 Ja kjør igang gruppe kjøp. Jeg er med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 12, 2007 jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 12, 2007 Sendte han en mail nå om det var mulighet for å få produsert flere. Så får vi se hva som skjer. Ser at prisen er ganske "stiv" i mine øyne... 450$ pr stk.. men men.. det er sikkert verdt hver eneste krone:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 12, 2007 med på ett gruppekjøp jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 12, 2007 må nesten slenge mg på eg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 12, 2007 det går vel ann å høre med mobeck å da., han lager jo det meste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mars 18, 2007 Noen som vet noe om hva skjer her da;) snart banekjøriing igjen vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 2, 2007 Jeg er også klar for ett stabstag bak på min ...... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...