Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor mye kjølevæske det skal være plass til i radiatoren til en Golf med 1.8l ABS-bensinmotor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor mye kjølevæske det skal være plass til i radiatoren til en Golf med 1.8l ABS-bensinmotor?

 

 

er det ikke ekspansjonstank på bilen a? skal vel være 3-4L eller noe sånn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...skal vel være 3-4L eller noe sånn

 

Jo, den har ekspansjonstank. Men er det normalt at jeg bare fikk fylt på cirka 1 liter kjølevæske på radiatoren?

 

Jeg har en sterk mistanke om at radiatoren funker for dårlig (blir ikke kvitt nok varme). Hvordan kan jeg (for en billig penge) få testet radiatoren for å se om den har den effekten den skal ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, den har ekspansjonstank. Men er det normalt at jeg bare fikk fylt på cirka 1 liter kjølevæske på radiatoren?

 

Jeg har en sterk mistanke om at radiatoren funker for dårlig (blir ikke kvitt nok varme). Hvordan kan jeg (for en billig penge) få testet radiatoren for å se om den har den effekten den skal ha?

her kanskje?:

 

http://www.andersenbilradiator.com/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er helt tomt for vann, så skal du få på 6,5L kjølevann på din Golf!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.