#1 Skrevet Oktober 4, 2005 Er det noen som vet hvor mye kjølevæske det skal være plass til i radiatoren til en Golf med 1.8l ABS-bensinmotor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2005 Er det noen som vet hvor mye kjølevæske det skal være plass til i radiatoren til en Golf med 1.8l ABS-bensinmotor? er det ikke ekspansjonstank på bilen a? skal vel være 3-4L eller noe sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2005 ...skal vel være 3-4L eller noe sånn Jo, den har ekspansjonstank. Men er det normalt at jeg bare fikk fylt på cirka 1 liter kjølevæske på radiatoren? Jeg har en sterk mistanke om at radiatoren funker for dårlig (blir ikke kvitt nok varme). Hvordan kan jeg (for en billig penge) få testet radiatoren for å se om den har den effekten den skal ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2005 Jo, den har ekspansjonstank. Men er det normalt at jeg bare fikk fylt på cirka 1 liter kjølevæske på radiatoren? Jeg har en sterk mistanke om at radiatoren funker for dårlig (blir ikke kvitt nok varme). Hvordan kan jeg (for en billig penge) få testet radiatoren for å se om den har den effekten den skal ha? her kanskje?: http://www.andersenbilradiator.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2005 Hvis det er helt tomt for vann, så skal du få på 6,5L kjølevann på din Golf!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...