#1 Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg vurderer å lakkere speilene (altså speilhusene) på min Audi 100, men er usikker på hvordan det vil bli på disse bilene? På alle 80'er fra '87 er det mye stiligere med speil som er lakkert i bilens farge, men vet ikke helt med 100'en. Hadde vært noe å fått tak i speil fra A6 C4, men må nok holde meg til å lakkere i første omgang. Er det noen som har noen synspunkter på dette feltet? Om noen har bilder hadde det vært til god hjelp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg vurderer å lakkere speilene (altså speilhusene) på min Audi 100, men er usikker på hvordan det vil bli på disse bilene? På alle 80'er fra '87 er det mye stiligere med speil som er lakkert i bilens farge, men vet ikke helt med 100'en. Hadde vært noe å fått tak i speil fra A6 C4, men må nok holde meg til å lakkere i første omgang. Er det noen som har noen synspunkter på dette feltet? Om noen har bilder hadde det vært til god hjelp... S4'en er jo ikke så forferdelig ulik da, den har jo lakkerte speil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2005 Det har du jammen meg rett i. Det har jeg faktisk ikke tenkt spesielt over før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2005 Jeg vurderer å lakkere speilene (altså speilhusene) på min Audi 100, men er usikker på hvordan det vil bli på disse bilene? På alle 80'er fra '87 er det mye stiligere med speil som er lakkert i bilens farge, men vet ikke helt med 100'en. Hadde vært noe å fått tak i speil fra A6 C4, men må nok holde meg til å lakkere i første omgang. Er det noen som har noen synspunkter på dette feltet? Om noen har bilder hadde det vært til god hjelp... A6 C4 speilene passer ikke. Det er veldig tøft med lakkerte speil. Hadde en jeg satte på A6 fangere og sidelister på og sota baklykter og A6 hovedlykter + panser ,ble helt ok det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...