#1 Skrevet Oktober 4, 2005 Skal ha av reimhjulet som sitter på veiva for å skifte vannpumpe/reg reim, men har problemer med å få holdt igjen noe sted (toppen er tatt av). På reimhjulet sitter det en bolt i senter og 4 umbrako, må alle skrus opp for å få det av? Noen som har gjort det før/har noen tips??? Mvh Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2005 Så vidt jeg husker så trenger du bare å ta av de fire umbrakboltene. Ble litt i tvil når jeg skulle skrive det, men tror det var slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2005 Det holder med umbraco skruene for å skifte reima! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2005 Skal ha av reimhjulet som sitter på veiva for å skifte vannpumpe/reg reim, men har problemer med å få holdt igjen noe sted (toppen er tatt av). På reimhjulet sitter det en bolt i senter og 4 umbrako, må alle skrus opp for å få det av? Noen som har gjort det før/har noen tips??? Mvh Lars Reimhjulet til veiva sitter med den bolten i senter.... bare å varme som fy og bruke muttertrekker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2005 Hva skal du av med tanndrevet på veiva for? Det holder å ta av reimhjulet på utsiden. Dette er bare festa med umbracoskruer. Dersom du mot formodning skal av med tanndrevet/regreimhjulet brukes Rudis arbeidsbeskrivelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2005 Hva skal du av med tanndrevet på veiva for? Det holder å ta av reimhjulet på utsiden. Dette er bare festa med umbracoskruer. Dersom du mot formodning skal av med tanndrevet/regreimhjulet brukes Rudis arbeidsbeskrivelse. Han skriver jo at han skal ha av reimhjulet som sitter på veiva for å bytte reim så vil tro at det da er snakk om vp reimhjulet og da er det nok med umbrakoskruene. Ang å holde igjen så spørs det jo om motoren er i bil eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2005 Var bare det ytterste reimhjulet jeg trenge å ta av, og det gikk som bare det når det var bare umbrakoene som skulle av (holdt igjen på senter bolten med pipe når jeg tok umbrakoene). Tusen takk for all hjelp, forum er en fantastisk ting Mvh Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...