Ettermontering av cruise control på ur S4??

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på å ettermontere CC på min 90-mod A200, og kom over denne gamle diskusjonstråden. Hvis noen har tegninger eller skjematikk som kan være greit å ha - så send i vei :).

 

Planen er å ta CC fra 92-mod V8'ern jeg har, og flytte denne over på 200'en. Noen som ser umiddelbare problemer med dette?

 

På forhånd takk.

 

mvh,

Ørjan Sandland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er et system som går på vakum så å bruke de delene du har fra en v8 så lenge den styringsboksen som inneholder bryteren/ventilen som stenger og åpner for vakum kan du ta den fra hvilken som helst bil. de du trenger er i prinsipp en bryterhentel (orginal)og koble den til styringsboksen slik at den gir signal for å tilføre eller minke vakumtilførselen til vakumklokken som du monterer på ditt spjeldhus og du trenger to vakumbrytere en på cluth og en på bremsepedalen din ( Vakumstyrt) slik at når du trykker på en av pedalene slipper du ut vakumet i vakumklokken og den vil da koble seg ut pga du vie følerne på pedalene slipper ut vakumet. Skal ikke være påståelig men dette er likt på mange audier (prinsippmesig)men de er klart at de er nok en del kontakter som er orginalt tilpasset og som er inkluderet i org el nett for tilkobling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer som Richard sier.

Her er et koblingsskjema over det elektriske. Det gjelder både for automat og manuelt gir (velg A/T eller M/T ledningene :) )

cc.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.