grenrør til golf 1 gti,hvor?

Anbefalte innlegg

hvor burdte jeg bestille grenrør til en golf 1 gti? ska sette inn annen kam og porte toppen. noen ideer? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig ville jeg kjøpt Supersprint. Har dette selv.

Jeg kjøper slikt i Tyskland, men det finnes importør for dette i Norge også: http://www.felgimport.no.

 

Ellers lager Simons også. Dette får du bl.a. tak i hos din lokale Mekonom. Sjekk utvalget på http://www.simons.se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert ikke billigst, men er blant de beste. Dette er tunet i benk for å finne optimale rørstørrelser og lengder til 8v MK1 i et normalt turtallsregister. De fleste grenrør på markedet har for korte rør før kollektor, slik at den største gevinsten kommer på et turtall som din motor ikke tåler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert ikke billigst, men er blant de beste. Dette er tunet i benk for å finne optimale rørstørrelser og lengder til 8v MK1 i et normalt turtallsregister. De fleste grenrør på markedet har for korte rør før kollektor, slik at den største gevinsten kommer på et turtall som din motor ikke tåler!

Ville heller satset på en kjent og velutprøvet produsent som supersprint kontra ett nyoppstartet "internettuner"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville heller satset på en kjent og velutprøvet produsent som supersprint kontra ett nyoppstartet "internettuner"

 

Grenrørene jeg refererer til er konstruert/produsert av Techtonics Tuning og er såvisst ikke nyoppstartet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor burdte jeg bestille grenrør til en golf 1 gti? ska sette inn annen kam og porte toppen. noen ideer? : klø :
hør med torshov bilrekvisita,de fører supersprint

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.