Bergen: Priser vinterdekk..

Anbefalte innlegg

Har vært å forhørt meg på priser på vinterdekk.

Jeg spurte på prisen på Nokian RSI 225/45- 17 ( 4 stk )

 

Siden vi har rabatt på Dekk og felg så gikk turen dit !

Ordinær pris : 9400,-

Med "Bilsport rabatt" ( VW-Audi club rabatt ) 8760,- :o

 

 

Dekk kompaniet Toroil : 7580,-

(Uten rabatt ) : rolleyes

 

Dersom folk skal handle dekk til vinteren vil jeg anbefale å spørre på pris hos

Dekk kompaniet Toroil !!

Adresse :

Kokstad dalen 2

5257 KOKSTAD

 

Tlf : 55 52 53 80

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal også sies at DEKK Å FELG desverre IKKE er dem billigste i byen på dekk/felger, så alt er jo relativt på priser på dekk og felger. Mitt råd til dere som skal handle dekk/felger vil bli at dere ringer å hører med dem forskjellige forhandlerne i området før dere handler.

For på dette området er det stoooor forskjell, og mye å hente på noen telefoner og litt pruting.

 

Lykke til til alle som iallefall skal handle

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe 225/45- 17 vinterdekk.

Fint om flere ligger ut priserforskjeller dersom dere sjekker litt rundt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo fortelle at jeg kjøpt vinterdekk ifjor hos JOHS BJERKE i Oslo, da i dim 225-45-17 Yokohama piggfri (testviner)

Betalt 4700.- ferdig omlakt!!! SÅ her er det penger å spare.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo fortelle at jeg kjøpt vinterdekk ifjor hos JOHS BJERKE i Oslo, da i dim 225-45-17 Yokohama piggfri (testviner)

Betalt 4700.- ferdig omlakt!!! SÅ her er det penger å spare.

 

TThomaz

 

: haha : Hva skal du med vinterdekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHAHA FunnyBoy! NEi jeg måtte kjøpe dem for at jeg skulle få bilen over fjellet(50mil) etter at jeg hentet den i drammen i fjor vinter. men dem blir nok IKKE brukt i vinter for å si det sånn...

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt vinterdekk til A4'en. Var rundt hele by'n. Det lønner seg som regel å be om en god pris i stedet for å bruke "rabatter".

Betalte 7000,- for Michelin X-ice 225/45-17 hos Dekkmann i Åsane. Fikk også samme prisen hos Solberg dekk på danmarksplass. Johs Lunde gir også gode priser hvis man presser litt på.

Det aller beste er å kjøpe vinterdekk midt på sommeren og sommerdekk tidlig på vinteren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har undersøkt på pris på 18" vinterdekk uten pigg eller med for den saks skyld?

 

Skal ha nye vinterdekk i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg ringt rundt til de fleste i byn etter priser på vinterdekk til 80`ien min..

Skal ha dimm 195/55-15 og har sjekket priser på Conti III og Hakka Rsi. Dekk Kompaniet på Kokstad er ca 1000,- lappen billigere på begge to i forhold til nest billigste for alle fire ferdig på bilen.. Og dette enda med klubbrabattene vi har hos Dekk&Felg(Bilsport rabatt) og Solberg dekk(40%)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkcompaniet har gode priser tror jeg.

Noen flere som har sjekket priser på 225/45- 17 ? : rolleyes

 

Ringte å sjekket med shariffen i dag

5400 for Namkang 225/45- 17

7300 for Nokian 225/45- 17

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har undersøkt på pris på 18" vinterdekk uten pigg eller med for den saks skyld?

 

Skal ha nye vinterdekk i år.

 

Nokian RSI 225/40x18 ligger på i overkant av 2000,- rundt omkring i Osloområdet.

Johs. Bjerke har også hatt noen kjempetilbud. Kjøpte Dunlop i samme dim. for 2 sesonger siden og betalte 5700,- ferdig på felg.

 

Her er vinterens prisliste fra Johs. Bjerke.

 

http://www.johsbjerkerekvisita.no/priser/vinter.htm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg ringt rundt til de fleste i byn etter priser på vinterdekk til 80`ien min..

Skal ha dimm 195/55-15 og har sjekket priser på Conti III og Hakka Rsi. Dekk Kompaniet på Kokstad er ca 1000,- lappen billigere på begge to i forhold til nest billigste for alle fire ferdig på bilen.. Og dette enda med klubbrabattene vi har hos Dekk&Felg(Bilsport rabatt) og Solberg dekk(40%)..

 

 

Du kan få kjøpe dekk med felger av meg. Vet ikke om felgene passer, men men.

Org Audi alufelg 5-112 med 195/65-15 Hankook Icebear piggfrie dekk. Dekken er brukt en vintersesong og er nesten som nye. Pris på dekk og felger samlet er 2500,- / bud

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få kjøpe dekk med felger av meg. Vet ikke om felgene passer, men men.

Org Audi alufelg 5-112 med 195/65-15 Hankook Icebear piggfrie dekk. Dekken er brukt en vintersesong og er nesten som nye. Pris på dekk og felger samlet er 2500,- / bud

 

Er feil boltsirkel og dimmensjon, men jeg kjøpte nye dekk på lørdag hos dekkcompaniet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greitt'ja. Noen andre som er interessert?

Billig, billig, billig..... : cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.