#1 Skrevet Oktober 5, 2005 Har vært å forhørt meg på priser på vinterdekk. Jeg spurte på prisen på Nokian RSI 225/45- 17 ( 4 stk ) Siden vi har rabatt på Dekk og felg så gikk turen dit ! Ordinær pris : 9400,- Med "Bilsport rabatt" ( VW-Audi club rabatt ) 8760,- Dekk kompaniet Toroil : 7580,- (Uten rabatt ) Dersom folk skal handle dekk til vinteren vil jeg anbefale å spørre på pris hos Dekk kompaniet Toroil !! Adresse : Kokstad dalen 2 5257 KOKSTAD Tlf : 55 52 53 80 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2005 Det skal også sies at DEKK Å FELG desverre IKKE er dem billigste i byen på dekk/felger, så alt er jo relativt på priser på dekk og felger. Mitt råd til dere som skal handle dekk/felger vil bli at dere ringer å hører med dem forskjellige forhandlerne i området før dere handler. For på dette området er det stoooor forskjell, og mye å hente på noen telefoner og litt pruting. Lykke til til alle som iallefall skal handle TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2005 Jeg skal kjøpe 225/45- 17 vinterdekk. Fint om flere ligger ut priserforskjeller dersom dere sjekker litt rundt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2005 Kan jo fortelle at jeg kjøpt vinterdekk ifjor hos JOHS BJERKE i Oslo, da i dim 225-45-17 Yokohama piggfri (testviner) Betalt 4700.- ferdig omlakt!!! SÅ her er det penger å spare. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2005 Kan jo fortelle at jeg kjøpt vinterdekk ifjor hos JOHS BJERKE i Oslo, da i dim 225-45-17 Yokohama piggfri (testviner)Betalt 4700.- ferdig omlakt!!! SÅ her er det penger å spare. TThomaz Hva skal du med vinterdekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2005 HAHAHAHA FunnyBoy! NEi jeg måtte kjøpe dem for at jeg skulle få bilen over fjellet(50mil) etter at jeg hentet den i drammen i fjor vinter. men dem blir nok IKKE brukt i vinter for å si det sånn... TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2005 Har nettopp kjøpt vinterdekk til A4'en. Var rundt hele by'n. Det lønner seg som regel å be om en god pris i stedet for å bruke "rabatter". Betalte 7000,- for Michelin X-ice 225/45-17 hos Dekkmann i Åsane. Fikk også samme prisen hos Solberg dekk på danmarksplass. Johs Lunde gir også gode priser hvis man presser litt på. Det aller beste er å kjøpe vinterdekk midt på sommeren og sommerdekk tidlig på vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 6, 2005 Er det noen som har undersøkt på pris på 18" vinterdekk uten pigg eller med for den saks skyld? Skal ha nye vinterdekk i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 18, 2005 Nå har jeg ringt rundt til de fleste i byn etter priser på vinterdekk til 80`ien min.. Skal ha dimm 195/55-15 og har sjekket priser på Conti III og Hakka Rsi. Dekk Kompaniet på Kokstad er ca 1000,- lappen billigere på begge to i forhold til nest billigste for alle fire ferdig på bilen.. Og dette enda med klubbrabattene vi har hos Dekk&Felg(Bilsport rabatt) og Solberg dekk(40%).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 18, 2005 Dekkcompaniet har gode priser tror jeg. Noen flere som har sjekket priser på 225/45- 17 ? Ringte å sjekket med shariffen i dag 5400 for Namkang 225/45- 17 7300 for Nokian 225/45- 17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 18, 2005 Er det noen som har undersøkt på pris på 18" vinterdekk uten pigg eller med for den saks skyld? Skal ha nye vinterdekk i år. Nokian RSI 225/40x18 ligger på i overkant av 2000,- rundt omkring i Osloområdet. Johs. Bjerke har også hatt noen kjempetilbud. Kjøpte Dunlop i samme dim. for 2 sesonger siden og betalte 5700,- ferdig på felg. Her er vinterens prisliste fra Johs. Bjerke. http://www.johsbjerkerekvisita.no/priser/vinter.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 24, 2005 Nå har jeg ringt rundt til de fleste i byn etter priser på vinterdekk til 80`ien min..Skal ha dimm 195/55-15 og har sjekket priser på Conti III og Hakka Rsi. Dekk Kompaniet på Kokstad er ca 1000,- lappen billigere på begge to i forhold til nest billigste for alle fire ferdig på bilen.. Og dette enda med klubbrabattene vi har hos Dekk&Felg(Bilsport rabatt) og Solberg dekk(40%).. Du kan få kjøpe dekk med felger av meg. Vet ikke om felgene passer, men men. Org Audi alufelg 5-112 med 195/65-15 Hankook Icebear piggfrie dekk. Dekken er brukt en vintersesong og er nesten som nye. Pris på dekk og felger samlet er 2500,- / bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 24, 2005 Du kan få kjøpe dekk med felger av meg. Vet ikke om felgene passer, men men.Org Audi alufelg 5-112 med 195/65-15 Hankook Icebear piggfrie dekk. Dekken er brukt en vintersesong og er nesten som nye. Pris på dekk og felger samlet er 2500,- / bud Er feil boltsirkel og dimmensjon, men jeg kjøpte nye dekk på lørdag hos dekkcompaniet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 25, 2005 Greitt'ja. Noen andre som er interessert? Billig, billig, billig..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...