Montering Av Rns E Navi I 99 Mod A6.

Anbefalte innlegg

ER DET MYE ARBEID Å SETTE I EN RNS E NAVI I MIN AUDI A6 99 MODELL? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.. Har ikke du akkurat montert RNS-D??? :D

 

Men fra spøk til revolver. Tror det blir vanskelig siden RNS E må ha GALA, instrumentbelysning og 12v-via-tenning signalene via CAN-BUS.

I tillegg så er jo RNS E'en grå, ikke sort.

 

Disse gutta http://www.ttr-friends.de/ttr-friends-dateien/index_4-dateien/technik/bauplan/can_emu/home.htm lager og selger (visst) en CAN-Emulator som du kan bruke for å få dette til på din modell.

 

Har også lest noen rykter om at hvis instrumentpanelet ditt har digital ur under turtelleren, da kan du ta CAN-BUS signalet fra instrumentpanelet.

Dette har jeg ingen oversikt over sjøl.

 

Hvis jeg leser litt mer så finner jeg ut av det kanskje funker hvis du har fungerende RNS-D....

Så det beste er vel om du leser gjennom ALL informasjonen her http://www.navplus.us/forum/viewtopic.php?t=462 og gjør deg opp din egen mening..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, jeg har montert navi+. Men man må jo få ha drømmer, men er jo ikke vits i drømmer, om de ikke går ann å realisere. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, jeg har montert navi+. Men man må jo få ha drømmer, men er jo ikke vits i drømmer, om de ikke går ann å realisere. : vinke :

Ehh? JOOO!! Det er jo det som er så fett med drømmer... Spiller ingen rolle om de ikke går an å realisere. Er jo nesten litt av vitsen :D

 

Men takk skal du ha... Nå fikk jeg litt lyst å montere RNS-E i "ny"-bilen (som allerede har RNS-D)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.