#1 Skrevet Oktober 5, 2005 Tenkte at jeg skulle få tak ett sett med utstillingsskilter til bilen,hvor får jeg tak i dette? Slitter med å finne på ett navn på bilen også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2005 germanplates.de eller noke liknandes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2005 germanplates.de eller noke liknandes... Ok,i Norge da? Vil gjerne ha i samme type som org skilt med uthevet (eller hva det heter!)tekst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2005 Skiltfabrikken i Oslo er nevnt mange ganger tidligere her på forumet, gjør et søk så finner du nærmere info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 5, 2005 Skiltfabrikken i Oslo er nevnt mange ganger tidligere her på forumet, gjør et søk så finner du nærmere info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 5, 2005 http://www.germanplates.com/ Klikk på german plates i kolonnen til venstre på hovedsiden så finner du de skiltene du er ute etter. Har spurt flere steder i Norge, men de lager ikke de nye skiltene med uthevet tekst bare klistrebokstaver. Jeg bestilte mine fra Tyskland og det tok litt over en uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 5, 2005 http://www.germanplates.com/ Klikk på german plates i kolonnen til venstre på hovedsiden så finner du de skiltene du er ute etter. Har spurt flere steder i Norge, men de lager ikke de nye skiltene med uthevet tekst bare klistrebokstaver. Jeg bestilte mine fra Tyskland og det tok litt over en uke. Ok,slike jeg vil ha så da bestiller jeg der! Takker! Brukte du Platebuilder eller Fun plates Inge? Vil ha uten den blå D`en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2005 Ok,slike jeg vil ha så da bestiller jeg der! Takker! Brukte du Platebuilder eller Fun plates Inge? Vil ha uten den blå D`en. Disse. plain white oldstyle plate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2005 Disse. plain white oldstyle plate Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...