#1 Skrevet Oktober 5, 2005 Artikkel fra Fædrelandsvennen i dag (5/10) http://www.fedrelandsvennen.no/nyheter/article312407.ece Følgende strekninger blir prioritert av UP-sjefen fremover: * Kristiansand - Lohnelier, E39, Vest-Agder * Vestre Skogsfjord - Vigeland, E39, Vest-Agder * Herdalsletta (før Lyngdal) - Rogaland grense, E39, Vest-Agder * Longum - Vest-Agder grense, E18, Aust-Agder * Mosby - Skarpengland, Riksvei 9, Vest-Agder * Langevannet - Hægeland, Riksvei 9, Vest-Agder * Kile - Aust Agder grense, Riksvei 9, Vest-Agder * Vennesla - Skarpengland, Riksvei 454, Vest-Agder * Timenes - Senumstad bru, Riksvei 41, Aust- og Vest-Agder * Stoa(E18) - Libru, Riksvei 42, Aust-Agder * Grimstad sentrum - Biesletta (E18), Riksvei 420, Aust-Agder * Tromøybroa - Kongshavn, Riksvei 406, Aust-Agder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2005 Er vel grenser for hvor mye ressurser de kan spytte inn her, og de slår sikkert ikke Grenland uansett =) hehe, der var det kjipt å være råner. Anyway, de har nok andre ting å rutte med og. Men jeg ser heller politi enn flere fotobokser og snittmålerebokser om de noengang blir godkjent for mer enn test. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2005 Mye kontroller i distriktet mitt ser jeg. Må nok bare ta det med ro fremover her ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2005 Mye kontroller i distriktet mitt ser jeg. Må nok bare ta det med ro fremover her ja Hehe, kunne gått galent idag =) Må si at jeg har merket disse kontrollene. Sett 3 kontroller på kort tid og flere biler på hovedveien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2005 Hehe, kunne gått galent idag =) Må si at jeg har merket disse kontrollene. Sett 3 kontroller på kort tid og flere biler på hovedveien. Ja, lå i 3 gir å lurte bak en personbil jeg ville forbi, men la den glatt i 4 da jeg så de sto der. Fikk liksom ikke tid til å reagere sånn veldig etter at du ringte. Ja, det må sies, jeg har sett mye mer politi på veiene. På vei til Froland på Lørdag passerte 3 politibiler i vestlig rettning mellom Grimstad og Arendal og 1 bil på vei østerover når jeg kjørte hjem senere på dagen. Skummle greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2005 Sykt med kontroller fortida. har kjørt igjennom 2 stykker rett uten for flekkerøy tunnelen, 2 styker i kjos/augeland.... Det er jo bare holde farts grensen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2005 Det er jo bare holde farts grensen. Liksom det som er meninga også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...