Service: Møller eller ...?

Anbefalte innlegg

Skal ha bilen inn på service snart, og lurte igrunnen på om det egentlig er noe bedre å ta servicen på møller, med tanke på serviceheftet og få solgt bilen senere.

Er jo så mye mas om å ta alt på merkeverkstedet. Forrige service jeg hadde på møller kan jeg banne på at de ikke gjorde halvparten av det de skal!! Prisen deres kan jo være rimelig stive også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt råd er å holde seg langt unna Møller! Ta heller turen ut på askøy til B.O. Racing. Billigere enn møller og best i by'n. Har kun gode erfaringer derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt råd er å holde seg langt unna Møller! Ta heller turen ut på askøy til B.O. Racing. Billigere enn møller og best i by'n. Har kun gode erfaringer derfra.

 

Tok servicene der på Bora'en min også. Børge er tidligere verksmester på Møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker selv Børge og jeg annbefaler deg dette. Da veit du at du alltid får en jobb som er 100%. Slett om du sikkert kan få diverse ting billigere andre steder så er dette stedet å dra!!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker ikkje all drit slenging om møller her : mad : ,finnes faktisk mange dyktige folk som gjør en god jobb der også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg Ståle. Har personlig ikke noe vondt å si om Møller, men det har liksom bare blitt til at jeg bruker BO. Jeg mener ikke noe vondt med Møler da jeg bruker dem som hjelp med deler og info anngående din ting jeg lurer på. Glad i alle jeg...

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker ikkje all drit slenging om møller her : mad : ,finnes faktisk mange dyktige folk som gjør en god jobb der også..

 

Vel... Jeg gjør alt for å slippe å levere bilen til møller... Å dette er utifra MINE erfaringer......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte BO med gamlebilen, og har brukt Møller Nesttun og - Vest med Golfen. Har bare positive erfaringer med begge. Kjekt at Møller har åpent helt til kl 2300.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Petter her , åpent til 23:00 er en stor fordel.

 

Jeg har ikke prøvd BO, men skulle kanskje gjort det neste gang. Hvordan blir stempling i servicehefte hos BO? Kan han gjøre det på samme linje som møller?

Regner jo med det.

 

Eneste ulempen er vel at en ikke får alt lagret i en hiddenbase som en eventuell kjøper av bilen senere kan sjekke opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt biler hos både BO og Møller, og er faktisk strålende fornøyd med servicen hos begge. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte Møller Nesttun ved servicer på Passaten og jeg var utrolig fornøyd med service og arbeidet der!

Har aldri brukt BO men hørt mye positivt om de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hatt god erfaring med Møller......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber hos møller og vi gjør så godt vi kan. Spekulerer ikke i å jukse på priser o.l. De fleste priser regnes ut fra fasstsatte timespriser eller pakkepriser fastsatt av pengekåte eiere. Ikke noe mekanikerne kan gjøre med det desverre. Når det er sagt har jeg ikke noe problem med å skjønne at folk syns vi er dyre. Ja det er dyrt å eie bil i Norge desverre. Til gjengjeld skal en jobb utført på et merkeverksted alltid kunne stilles garanti på om ikke annet er opplyst og det brukes originale deler hvis det er verdt noe. Videre sitter tross alt en møller bedrift på en god del kunnskap om merkene andre verksteder ikke har for ikke å nevne alt av spesialverktøy og hiddenutstyr som trengs i dagens biler med alskens elektronikk. For å bruke Volvos slagord: Om din volvo kunne fly, ville du da brukt uorginale deler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke spør Espen Bruås om hans erfaring med Møller... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.