Anbefalte innlegg

Sikkert noen her som har lagt på ny plastikk på dørene sine etter å ha "tukklet" med ett eller annet bak plastikken? Har revet bort min p.g.a. det var hull i den. Har fått ny folie hos VAG forhanldler (ligner på ett slags liggeunderlag stoff) men lurer på om det er en slags lim som fungerer til å feste denne med? Kan jo bruke vanlig plastikk også da, men tape fungerer dårlig....

 

Takker for svar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker et ganske tykt lim på jobben. Litt silikonaktig, men jeg husker ikke navnet. Dobbeltsidig teip kanskje kan være noe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rape-tape fungerer jo alltid :)

 

Om du vil ha noe annet gørr som garantert ikke slipper kan jeg anbefale den sorte pakningssnora de benytter orginalt. Brukes ofte også til å feste baklyktene til karosseriet i tillegg til skruer. Den fester til plast og metall uten problemer. Den dagen plasten skal av igjen finner du ut omtrent hvor godt det sitter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte ny folie i en golf 2. Da brukte vi dobbelsidig teip. Fungerte greit det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar. Stressa ein kveld med den svarte "macgyver" tapen. Holdt på å klikka mongo når jeg så at den hadde løsnet i dag.... Hadde til og med rengjort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk "Fönstertett" (vinduspakningsmasse) istedet, eller vanlig sicaflex.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert noen her som har lagt på ny plastikk på dørene sine etter å ha "tukklet" med ett eller annet bak plastikken? Har revet bort min p.g.a. det var hull i den. Har fått ny folie hos VAG forhanldler (ligner på ett slags liggeunderlag stoff) men lurer på om det er en slags lim som fungerer til å feste denne med? Kan jo bruke vanlig plastikk også da, men tape fungerer dårlig....

 

Takker for svar![/QUOT

 

Vask skikkelig rent med bremserens eller sitrus rens.Bruk spary kontaktlim.

Spray på begge flater (folie og dørplate) la det stå litt før du klisterer foilen på. Dette er metoden jeg har brukt hele tiden med meget bra resultat.Ikke noen som har løsnet enda som jeg vet om ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goe greier. Gysla grett å få det tett. Vann i bilen e ein uting. Takker for hjelpa :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rape-tape fungerer jo alltid :)

 

Om du vil ha noe annet gørr som garantert ikke slipper kan jeg anbefale den sorte pakningssnora de benytter orginalt. Brukes ofte også til å feste baklyktene til karosseriet i tillegg til skruer. Den fester til plast og metall uten problemer. Den dagen plasten skal av igjen finner du ut omtrent hvor godt det sitter..

 

vet du hva denne snora heter? må ogå på men nye plastrekk, og vil den fungere til å feste hjulbuelister med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel "knetplast" han tenker på!

Sika (flickasex) er vel beste å bruke på bredderne ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skal jeg lur med meg hjem en tube fra arbeid :D

takk for svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.