#1 Skrevet Oktober 5, 2005 Er det noen i Osloområdet som har tilgang til lysjusteringsapparat. Etter å ha demontert lyktene mine tror jeg at de ikke er helt i "vater" etter montering. Jeg gidder ikke bestille time for dette. noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2005 Er det noen i Osloområdet som har tilgang til lysjusteringsapparat. Etter å ha demontert lyktene mine tror jeg at de ikke er helt i "vater" etter montering. Jeg gidder ikke bestille time for dette. noen? Har du hørt med en NAF-stasjon (om du er medlem da). De fikser sånt ganske fort og greit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2005 Jeg har tilgang til det jeg vet du Arne. Hvis du kommer innom i morgen ettermiddag så skal vi nok få dem i både vater og vinkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2005 Jeg har tilgang til det jeg vet du Arne. Hvis du kommer innom i morgen ettermiddag så skal vi nok få dem i både vater og vinkel? Najs Roger. jeg kommer. Når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2005 Har du mulighet rundt halv fem så passer det best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2005 Har du mulighet rundt halv fem så passer det best.Je kjæm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2005 Da sjåast me. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 6, 2005 I skrivende stund driver Arne og Roger med ufyselige tjenester på bilen til Arne... tenke seg til... huff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 6, 2005 I skrivende stund driver Arne og Roger med ufyselige tjenester på bilen til Arne... tenke seg til... huff.hehe. vi var nok ferdige før 1635 gitt. Tusen takk til Roger. Dagens helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 6, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...