Oslo: Kjapp lysjustering i Oslo?

Anbefalte innlegg

Er det noen i Osloområdet som har tilgang til lysjusteringsapparat. Etter å ha demontert lyktene mine tror jeg at de ikke er helt i "vater" etter montering. Jeg gidder ikke bestille time for dette. noen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i Osloområdet som har tilgang til lysjusteringsapparat. Etter å ha demontert lyktene mine tror jeg at de ikke er helt i "vater" etter montering. Jeg gidder ikke bestille time for dette. noen?

 

Har du hørt med en NAF-stasjon (om du er medlem da). De fikser sånt ganske fort og greit..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tilgang til det jeg vet du Arne. Hvis du kommer innom i morgen ettermiddag så skal vi nok få dem i både vater og vinkel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tilgang til det jeg vet du Arne. Hvis du kommer innom i morgen ettermiddag så skal vi nok få dem i både vater og vinkel?

Najs Roger. :tilber: jeg kommer. Når?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mulighet rundt halv fem så passer det best.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du mulighet rundt halv fem så passer det best.
Je kjæm. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I skrivende stund driver Arne og Roger med ufyselige tjenester på bilen til Arne... tenke seg til... huff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I skrivende stund driver Arne og Roger med ufyselige tjenester på bilen til Arne... tenke seg til... huff.
hehe. vi var nok ferdige før 1635 gitt. Tusen takk til Roger. Dagens helt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.