Kjørelys, uten rund bryter.???

Anbefalte innlegg

Er det en lett måte å få kjørelys på en audi a6, 99 modell??? Har vist ikke rund bryter, eller? Den som jeg vrir på er rund, men hele bryteren er firkantet.

 

Savner virkelig kjørelys?? : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en lett måte å få kjørelys på en audi a6, 99 modell??? Har vist ikke rund bryter, eller? Den som jeg vrir på er rund, men hele bryteren er firkantet.

 

Savner virkelig kjørelys?? : gråter :

Hva er kjørelys i dette tilfellet? Park og grøftelys?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det automatiske kjørelys du mener?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har jeg sett før, men jeg ble så oppskaket over at den skulle ha rund bryter. Og er det det samme på vw og audi da?? : vinke :: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo få ett hint her, men kan ikke garantere at denne passer akkurat din (tyskkjørte?) bil. Denne løsningen har jeg ikke prøvd selv, men kjøpte et kit med et par relèer, spesielt beregnet for diesel-bil.

: cool :

audi.c5.wd.35.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det ingen enkle løsninger her da??? koble over en ledning, eller noe?? :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at dette med rund bryter ble litt misvisende. Det går an å koble som jeg har beskrevet før på forumet på din bil også. Selve bryteren er rund da du tar den ut, men den sitter montert i et firkanta plastdeksel sammen med høydejust tipper jeg. Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan fortelle meg, hvilke ledninger, det skal gjøres noe med???? : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig skrevet av Bent Owe Martinsen

KOBLING PÅ RUND BRYTER MONTERT I DASHBOARD. (a6 golf passat)

 

 

 

Følgende stikk på lysbryter forbindes:

 

- fra tfl (tagfahrlicht) til 56 for nærlys 2.5 kvadrat ledning.

 

-fra b til 58L og 58R for parklys. 0.35 kvadrat.

 

-ledning inni rattstammen på blinklysbryterens kontakt må klippes og isoleres

ellers blir det feilfunksjon på lysa. Usikker på farge her men det er nr 4 talt ovenfra på raden nærmest førerdøra. Pleier å være gul og grå. 0.35 kvadrat.

 

Skilt og intr.ment lys blir ikke tilkoblet kjørelys.

 

Bemerk at det kobles på eget ansvar!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.