Anbefalte innlegg

Ja, jeg skal altså få bytta det fremre motorfestet på golfen, så jeg vil ha tak i skikkelige poly-forings-greier, og ikke den originale typen..

Noen som veit hvem som selger dem og evt. prisen?

 

Bytta foringer på bærebruene, det var jo som en drøm etterpå... Skikkelige klosser ja, heh..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tysk kompis av meg kjører med et massivt alufeste framme. Der flytter det seg ikke mye, for å si det slik;). Jrg tror dette kommer fra B&M.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi, massivt alu? blir ikke det grisestivt da? heh..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte fremre motorfeste i alu foran,og det er såpass stivt at jeg ikke har sjangs til å bevege motore,noen vei.. Bak bruke hele vekta mi,uten å bevege det mer enn maks noen millimeter,og det er fordi traversen gir etter :)

 

Blir litt mer vibrasjoner av et slikt feste,men,holder jo alt der det skal være da ;)

 

BTW,MK2 uten vibrasjoner,det finnes ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker knapt forskjell om du setter inn et alu.feste. Golf2 rister fra før. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

låner tråden litt...

 

noen som vet hvor jeg kan kjøpe et slikt feste?

 

->Bahnbrenner har jo, men det koster jo over 1000kr bare i porto...

 

evt. noen som tar på seg å bygge et...?

 

Bare å låne, for du spurte jo omtrent om det samme som jeg skulle gjøre..heh..

 

Uansett, hvor får man tak i dette alu-festet, fortest mulig egentlig...

Motoren min sitter jo ikke i det hele tatt, heh, den løfter seg jo uhm, ihvertfall 2cm opp ved gasspådrag, ristinga driter jeg i, det er jo nesten litt kult det da, men jeg vil at det skal sitte..

Poly/alu, et fett, bare jeg får tak i snarest!

 

Så gi meg et tips på hvor jeg kan handle, så blir jeg mycket mycket glaad! :)

 

EDIT:

Det festet du linket til der, det vil jo sikkert ta evigheter før det vil ankomme meg da, og blir sikkert sviiindyrt med frakta og alt det der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1000kr porto, er det når adm. dir i Bahnbrenner kommer med den på døra?

 

Jeg skulle laget flere når jeg først var igang med mitt eget. Og nå har jeg bare blyant og viskolær, så det blir vanskelig. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alu-feste vil da sikkert bråke litt?

uansett, hvem kan selge poly-foringer her til lands da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med det fra BahnBrenner,og det ble langt fra 1000kr i porto,for å si det slik. Bestill mer småtteri mens du er i gang,husk,det er mer enn halv pris i forhold til norske priser på mye av det de selger. Kan gjøre kupp der,og andre plasser i USA.

 

Bare å slå seg løs ;)

 

BTW,trenger du festet ditt fort anbefaler jeg BahnBrenner.

Posten i Norge brukte lengre tid på å få det fra Oslo og opp hit,enn det tok BahnBrenner å få det til Oslo. Tok ei uke fra dør til dør..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva betalte du sånn ca for festet + porto da?

De poly greiene koster jo rundt 1500...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Husker ikke,og nekter å begynne å rote i den enorme haugen med kvitteringer for å finne det ut.

Men,festet koster 69.95$,noe som blir sa 450kr.. Frakta blir helt sikkert det samma som delen koster,om ikke mer,så,som jeg sier,det lønner seg å ta seg råa å kjøpe mer deler samtidig,eller finne ut om noen her inne kanskje skal bestille noe,for frakta er lik uansett,så lenge du ikke bestiller noe svintungt.

 

Hvis du sender dem mail,må du være litt tålmodig hvis du ikke får svar med en eneste gang. Men,har du først fått svar,så svarer de kjapt på eventuelle replies osv osv..

 

Har bestilt en god del fra over dammen nå,og har bare positive erfaringer,enda.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Husker ikke,og nekter å begynne å rote i den enorme haugen med kvitteringer for å finne det ut.

Men,festet koster 69.95$,noe som blir sa 450kr.. Frakta blir helt sikkert det samma som delen koster,om ikke mer,så,som jeg sier,det lønner seg å ta seg råa å kjøpe mer deler samtidig,eller finne ut om noen her inne kanskje skal bestille noe,for frakta er lik uansett,så lenge du ikke bestiller noe svintungt.

 

Hvis du sender dem mail,må du være litt tålmodig hvis du ikke får svar med en eneste gang. Men,har du først fått svar,så svarer de kjapt på eventuelle replies osv osv..

 

Har bestilt en god del fra over dammen nå,og har bare positive erfaringer,enda.

 

mvh

 

Da jeg skulle bestille fikk jeg opp at frakt kom på 123,36$ dollar å feste koster 69,95$

 

124 dollar = 827kr

70 dollar = 467kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.