#1 Skrevet Oktober 6, 2005 For å realisere et Oslotreff i 2006, trenger Oslo lokallag 2-3 personer som kan jobbe med dette. Etter flere forespørsler fra medlemmer og hovedstyret, må vi snart få klart å markedsføre lokallaget i hovedstaden. Vi sitter inne med flere idèer om hva som kan/bør være med i et treff. Høres dette spennende ut, så ikke nøl med å ta kontakt. Mvh Arne Waadeland Oslo lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2005 For å realisere et Oslotreff i 2006, trenger Oslo lokallag 2-3 personer som kan jobbe med dette. Etter flere forespørsler fra medlemmer og hovedstyret, må vi snart få klart å markedsføre lokallaget i hovedstaden. Vi sitter inne med flere idèer om hva som kan/bør være med i et treff. Høres dette spennende ut, så ikke nøl med å ta kontakt. Mvh Arne Waadeland Oslo lokallag kan sikkert strekke ut en hånd jeg men hva gjelder oppgaven? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2005 kan sikkert strekke ut en hånd jeg men hva gjelder oppgaven? For å realisere et Oslotreff i 2006, trenger Oslo lokallag 2-3 personer som kan jobbe med dette. .... Vi sitter inne med flere idèer om hva som kan/bør være med i et treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2005 he he... skyt først, spør etterpå. Oppgavene går vel ut på å arrangere treffet i form av å finne et ordentlig sted å avholde treffet, markedsføre treffet godt nok internt i klubben og gjerne utad, setter opp plan for treffets løp i form av utstillingsklasser, premieringer osv, så må noen få tak i premier, så er det kanskje en fordel om det er salg av pølser og brus. Det er mye å ta tak i ved arrangering av et treff, og derfor ønsker Arne 2-3 stykker som er villig til å ta et skippertak for å få unnagjort mye av disse oppgavene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2005 he he... skyt først, spør etterpå. Oppgavene går vel ut på å arrangere treffet i form av å finne et ordentlig sted å avholde treffet, markedsføre treffet godt nok internt i klubben og gjerne utad, setter opp plan for treffets løp i form av utstillingsklasser, premieringer osv, så må noen få tak i premier, så er det kanskje en fordel om det er salg av pølser og brus. Det er mye å ta tak i ved arrangering av et treff, og derfor ønsker Arne 2-3 stykker som er villig til å ta et skippertak for å få unnagjort mye av disse oppgavene. har det vært holdt treff i oslo før da..isåfall hvor var dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2005 har det vært holdt treff i oslo før da..isåfall hvor var dette.. Vi har kun hatt et enkelt høsttreff i fjor. Dette ble avholdt på Shell Grorud. Treffet skulle egentlig vært avholdt på parkeringsplassen på Ullevål stadion, men der krasjet det med en fotballkamp. Møtet ble flyttet i siste liten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2005 Vi har kun hatt et enkelt høsttreff i fjor. Dette ble avholdt på Shell Grorud. Treffet skulle egentlig vært avholdt på parkeringsplassen på Ullevål stadion, men der krasjet det med en fotballkamp. Møtet ble flyttet i siste liten. er kansje greit og finne en stor plass vor det er plass til litt biler o.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 6, 2005 er kansje greit og finne en stor plass vor det er plass til litt biler o.l Genialt forslag, det bør vi ta med oss til alle andre treff også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 6, 2005 Genialt forslag, det bør vi ta med oss til alle andre treff også. hehe,ja jeg er litt av en luring men tilbake til littmere seriøse greier..når og hvor skal dette skje..klokkeslett o.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 6, 2005 jeg har jo snakket med deg om dette Arne så jeg stiller fortsatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 6, 2005 Med tanke på hvor stor oppsluttning det har vært på lokallagstreffene i år bør det helt klart være ett sted med plass til en del biler. Arne. Du får bare si i fra hvis det er noe jeg kan hjelpe til med i forbindelse med arrangering og forberedelse av treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 6, 2005 Har dessverre ikke mulighet til å være blandt de 2-3 du ønsker til treffgruppe, men stiller mer enn gjerne opp som hjelp til arrangering på det jeg kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 7, 2005 hehe,ja jeg er litt av en luring men tilbake til littmere seriøse greier..når og hvor skal dette skje..klokkeslett o.l Det blir det opp til treffgruppen å avgjøre.Jeg foreslår at Inge, Arve og William tar oppgaven, med Andreas som støttespiller. Hvem av dere som skal være leder finner dere ut av selv håper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg stiller også gjerne opp og hjelper til med dette hvis det trengs. Jeg har snakket med et Oslo lokallag treff med flere andre førog vil gjerne være behjelpelig med å få dette til hvis dere trenger det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg stiller også gjerne opp og hjelper til med dette hvis det trengs. Jeg har snakket med et Oslo lokallag treff med flere andre førog vil gjerne være behjelpelig med å få dette til hvis dere trenger det.Det er sikkert plass til flere Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 7, 2005 Det er sikkert plass til flere Lars den er ok Arne... tar på oss den vi veit du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 7, 2005 skal man kansje møtes en kveld og diskutere og finne ut noe eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 7, 2005 skal man kansje møtes en kveld og diskutere og finne ut noe eller? Snakka litt med Arne og Arve i dag. Vi får bli enige om en dag snart som vi kan sette oss ned og finne ut litt mere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg stiller også gjerne opp og hjelper til med dette hvis det trengs. Jeg har snakket med et Oslo lokallag treff med flere andre førog vil gjerne være behjelpelig med å få dette til hvis dere trenger det. Det er alltid plass til deg vet du Lars. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 7, 2005 Snakka litt med Arne og Arve i dag. Vi får bli enige om en dag snart som vi kan sette oss ned og finne ut litt mere. ... og jeg har møteplassen deres hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 7, 2005 ... og jeg har møteplassen deres hehe Hadde tenkt å spørre deg om det var greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 7, 2005 Hadde tenkt å spørre deg om det var greit.send meg et ring eller en mld en dag det passer for dere da..slutter på jobb halv fire hver dag borsett fra fredag for da er det kl 1 93225963 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg kan sikkert også hjelpe til litt med avvikling, men har litt for mye å gjøre på jobb til å kunne ta på meg å være med på alt det andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 7, 2005 i september så fikk jeg henvendelse ifra Thomas som lurte på om muligens Oslo Lokalag fikk være med oss på Hadeland og Mjøsa og arrangere treff til neste år. står denne henvendelsen fortsatt vedlag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 8, 2005 Det er opp til den nye treffgruppa, men jeg mener at det kunne blitt bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...