#26 Skrevet Oktober 8, 2005 Det er opp til den nye treffgruppa, men jeg mener at det kunne blitt bra! jeg og inge har snakket litt sammen og i første omgang tor jeg det blir til at oslo lokalleg holder et treff alene. men, jeg utelukker ikke at det hadde vært moro å fått til noe sammen med hadeland og flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 13, 2005 Snakka litt med Arne og Arve i dag. Vi får bli enige om en dag snart som vi kan sette oss ned og finne ut litt mere. Skjer det noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 13, 2005 Skjer det noe? vi har ikke satt noen dag enda. men, kommer til å foreslå neste søndag hos andreas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 17, 2005 vi har ikke satt noen dag enda. men, kommer til å foreslå neste søndag hos andreas.har vi noe fastslått sted enda eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 17, 2005 har vi noe fastslått sted enda eller? Tenker du på sted for treffet, eller møtested? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 23, 2005 Bra oppmøte på møtet i dag kl. 13:00... hele 1 person dukket opp. BRA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 23, 2005 Bra oppmøte på møtet i dag kl. 13:00... hele 1 person dukket opp. BRA!har ikke fått noe beskjed om at det var noe idag i det heletatt jeg,da hadde jeg kommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 23, 2005 har ikke fått noe beskjed om at det var noe idag i det heletatt jeg,da hadde jeg kommet Sendte deg PM ang. dette forrige uke og fikk svar at det var mottatt. Arve fikk samme beskjed men han var som sunket i jorda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 23, 2005 Sendte deg PM ang. dette forrige uke og fikk svar at det var mottatt. Arve fikk samme beskjed men han var som sunket i jorda.ups,husker dette nå..sånn er det med malere vettu,har teflon behandla jernen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 23, 2005 Kanskje vært greit å lagt det ut her.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 27, 2005 Siden forrige møte kokte bort, bør vi få til et nytt snart. Foreslår mandag førstkommende. men hvor_? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 27, 2005 Lokallags-møte om treff (i Oslo-området ?). Hallo, jeg skal ihvertfall til Andreas for å få kjørt ut og sendt medlemskort mandag kveld ca kl 18.30. Det er vel ingenting i veien for å samle den gruppa som har lyst til å jobbe med dette da. Kanskje jeg har noe å tilføre også ? Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 30, 2005 Hva skjer?? Skal vi møtes i morgen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 1, 2005 Er det noen som er interesserte i å være med i en treffgruppe??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 2, 2005 Er det noen som er interesserte i å være med i en treffgruppe??? Tja kanskje det. Kan du utdype det litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...