Passat 98, lys i kupëen slukker ikke

Anbefalte innlegg

Lyset i taket slukker ikke når jeg lukker dørene.

 

Tipper dørlåser eller noe slikt.

Noen som har peiling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det er dørlåsen ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg har motsatt problem, dvs lyset går ikke på når jeg åpne/lukker førerdøra. Dette er ihvertfal pga låsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JEg har motsatt problem, dvs lyset går ikke på når jeg åpne/lukker førerdøra. Dette er ihvertfal pga låsen

 

Hvis du får et par av mine, og jeg et par av dine dørlåser hadde kanskje begge bilene funket perfekt.......

 

Jeg må egentlig bare le av denne feilen. Kjøpte bilen for 2 dager siden hos forhandler og sjekket nettopp dette med låsene, at de var byttet.

Bilen stod med alle lysene i OFF-stilling, det vil si at de ikke gikk på når jeg åpnet dørene. Nå forstår jeg jo hvorfor.

Fikk bilen billig siden jeg tok den uten garanti, for det tok jeg sjansen på når dørlåsene var byttet og det ikke var noen åpenbare feil da jeg testet bilen.

Lysene virket normalt da jeg satt bryterern til å lyse ved døråpning, men det varte bare i en dag.

Ja ja, såpass må man tåle når man satser på VW. Bilene er ellers så fete at alt i alt er det verdens beste biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.